بی‌محبتی نسبت به فرزندان باعث بروز آسیب‌ها در جامعه میشود

رشت(پانا)-فرماندار رضوانشهر گفت:کم رنگ بودن نقش خانواده،بی‌توجهی و بی‌محبتی نسبت به فرزندان باعث بروز آسیب‌ها در سطح جامعه میشود.

کد مطلب: ۸۲۳۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بی‌محبتی نسبت به فرزندان باعث بروز آسیب‌ها در جامعه میشود

عسکر حسنی‌پور در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان با بیان این‌که جامعه ما جامعه‌ای اسلامی است که می‌باید شأنیت آن حفظ شود، اظهار کرد:اگر به موضوعات فرهنگی و اجتماعی توجه بموقع صورت گیرد و عمل شود در جامعه آسیبی وجود نخواهد داشت و امنیت جامعه تامین میشود .

وی افزود:یکی از مهمترین آسیب‌های موجود در خانواده وجود تناقض و عدم هماهنگی است که نتیجه این تناقض‌ها باعث بروز ناهنجاری‌ها در سطح جامعه خواهد شد .

فرماندار رضوانشهر تصریح کرد:زمانی دشمنان بخواهند تمدن یک کشور را به اضمحلال بکشانند سه موضوع خانواده، آموزش و پرورش و اسطوره‌ها را مورد هدف قرار میدهند.

حسنی‌پور تأکید کرد:وظیفه ادارات عضو کارگروه بویژه ادارات فرهنگی این است که با توجه به وظایف ذاتی خود با حساسیت با مسایل و مشکلات برخورد نمایند و به موضوعات عمیق‌تر توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده در صورتی که نقش خود را به نحو احسن انجام دهد آسیب‌ها به حداقل خواهد رسید، یادآور شد:متاسفانه کم رنگ بودن نقش خانواده،بی‌توجهی و بی‌محبتی نسبت به فرزندان باعث بروز آسیب‌ها در سطح جامعه میشود.

فرماندار رضوانشهر خطاب به اعضای کارگروه اجتماعی، فرهنگی شهرستان تأکید کرد:برنامه‌ها و اهداف خود را به منظور افزایش نشاط در جامعه و کمبودها و امکانات مورد نیاز را به جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان گردآوری و طرح‌های خود را جهت اقدامات بعدی به دبیرخانه گارگروه ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار