راه یابی 6 نفر از هنرجویان اذربایجان غربی به مرحله عملی کشوری مسابقات کارودانش

ارومیه (پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی از راه یابی شش نفر از هنرجویان اذربایجان غربی به مرحله عملی کشوری مسابقات کارودانش خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۳۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
راه یابی 6 نفر از هنرجویان اذربایجان غربی به مرحله عملی کشوری مسابقات کارودانش

«اردشیر سیدسیاح» با اعلام این خبر اظهار کرد: مرحله تئوری کشوری مسابقات علمی و کاربردی کارودانش با حضور 96 هنرجوی استان در محل هنرستان نصر ناحیه 2 ارومیه برگزار شده بود.

وی افزود: از استان آذربایجان غربی، «محمد پاشایی» در رشته تاسیسات بهداشتی، «میلاد قزوین پور» در رشته تراشکاری CNC، «علی ژاله» در رشته تعمیر موتور تراکتور، «عبدالقادر تربیت» در رشته زراعت، «رضا جباری مراغوش» در رشته فرزکار CNC و «کوثر کریمی» در رشته هنر فرش با موفقیت در مرحله تئوری به مرحلع عملی کشوری راه یافتند.

این مقام مسوول، فرهنگ سازی وتوسعه آموزش های مهارتی برای ایجاد کارآفرینی و بستر سازی خود اشتغالی در کشور و به روز رسانی اطلاعات و ایجاد رقابت سازنده بین هنرجویان کاردانش در سطوح هنرستان، منطقه، استان و کشور را از مهمترین اهداف این مسابقات عنوان کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: این مسابقات در دو مرحله استانی و کشوری به شکل تئوری و عملی به صورت هماهنگ در 32 رشته اجرا می شود.

وی با بیان اینکه تعداد رشته های موجود در استان برای آزمون تئوری کشوری 25 رشته بود؛ افزود: در آزمون تئوری مرحله کشوری در 23 رشته 4 نفر هنرجو و در دو رشته 2 نفر هنرجو شرکت داشتند و در مجموع هنرجویان 96 نفر در مرحله تئوری کشوری شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار