همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛

83مبلغ به مناطق مختلف شهرستان قاینات اعزام شدند

قاین(پانا) ـرئیس تبلیغات اسلامی قاینات از اعزام 83 مبلغ به نقاط مختلف شهرستان همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۳۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
83مبلغ به مناطق مختلف شهرستان قاینات اعزام شدند

حجت الاسلام احمد علی پور رئیس تبلیغات اسلامی قاین از اعزام 83 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شهرستان قاینات خبرداد وگفت:از این تعداد، 50 نفر از مبلغین مستقر،طرح هجرت وبومی و مابقی از روحانیون اعزامی از قم و مشهد هستند.

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ایجاد تحول در درون انسان و همچنین در جامعه است گفت: درایام ماه مبارک رمضان مبلغین با حضور در مساجد و محافل قرآنی برنامه های مختلفی همچون برپایی 3 وعده نماز جماعت،برگزاری حلقه های معرفتی و محافل تفسیر و قرائت قرآن را برگزارخواهند کرد.

حجت الاسلام علی پور برپایی مجالس دعا و سخنرانی روحانیون پیرامون سیره عملی و فضایل اهل بیت،تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی‌فقیه در جامعه، تبیین فرهنگ مقاومت و احیای امر به معروف و نهی از منکر ،ترویج سبک زندگی اسلامی،ترویج ازدواج آسان ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پرداختن به اهمیت حجاب و عفاف و برگزاری گفتمان‌های دینی و تبیین شعار سال یعنی حمایت و تولید از کالای ایرانی، را از مهمترین برنامه های روحانیون اعزامی در ماه مبارک اعلام کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی قاین در ادامه با بیان این که 500 جلسه قرآنی در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان قاینات برگزار می شود گفت: از این تعداد 180 محفل در شهر قاین و مابقی در روستاها برگزار می شود .

علی پور ادامه داد: برنامه محوری سی شب با قرآن هر شب راس ساعت 21 در محل امام زاده زید و مسجد جامع قاین در حال برگزاری است.

رئیس تبلیغات اسلامی قاین از برپایی محافل ومجالس در 100 مسجد شهرستان در ایام مبارک ماه رمضان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار