از دانش آموزان برتر آموزشگاه هیات امنایی فرنو تقدیر شد

شهر قدس (پانا) - همایش تجلیل از برترین های آموزشگاه هیات امنایی فرنو با حضور خیر مدرسه ساز ،معاون پرورشی و تربیت بدنی ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۳۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
از دانش آموزان برتر  آموزشگاه  هیات امنایی فرنو تقدیر شد

از دانش آموزان برتر آموزشگاه هیات امنایی فرنو با حضور فرنو خیر مدرسه ساز ، محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی ،عذیری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تجلیل شد.

در ابتدای مراسم فرنو خیر مدرسه ساز از جامعه آموزشی تشکر کرد و آرزو کرد که همه ی دانش آموزان آموزشگاه فرنو در آینده مدرسه ساز شوند و از مدیریت آموزشگاه فرنو تقدیر و تشکر نمود.

سپس محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تقدیر از زحمات مدیر و تشکر از خیرین مدرسه سازی که در مکانهای محروم اقدام به ساخت مدرسه می کنند گفت: آقای دولت‌خواه به ما نشان دادندکه با یک مدیریت سالم و علمی می توان مدرسه‌ای را در دورترین نقطه شهر به نحو احسن اداره کرد، مدرسه ای که ده سال است نقاشی نشده است و کوچکترین خطی روی در و دیوار آن نیست این نشان می دهد که در کشور ما مدیر خوب کم داریم وبه همین خاطر منابع ما به هدر می رود.

قاسمی گفت: آقای دولتخواه هیچ وقت و در هیچ جا از حق دانش آموزان کوتاه نمی آیند حتی گاهی از اوقات به ضرر ایشان هم تمام می شود.

نمونه ای از مدرسه ای که در سند تحول نظام آموزشی و پرورشی نوشته شده است را در منطقه داریم همین مدرسه فرنو می باشد ایشان به معنای واقعی آموزش و پرورش را با هم انجام می دهند نه با اولویت آموزش بدون پرورش دانش آموزانی که در آموزشگاه فرنو تحصیل می‌کنند لااقل در یک رشته به غیر از درس خواندن مهارت دارند.

وی افزود: مهارت آموزی که بسیار اهمیت دارد مشکل عمده ما این است که اولیاء ما از فرزندانشان فقط درس خواندن می خواهند ولی ما می خواهیم در مدرسه یک انسان خوب تربیت کنیم انسانی که اگر از مدرسه ما خارج شد با یک مدرک دیپلم بتواند در جامعه گلیم خودش را از آب بیرون بکشد و بتواند در جامه زندگی کند مهم نیست در چه سمتی دکتر،مهندس،کارگر مهم این است که در جامعه زندگی کند و به مردم و همنوعانش خدمت برساند.

گفتنی است ۲۳۰ نفر از دانش آموزان آموزشگاه هیات امنایی فرنو در مسابقات منطقه ای و استانی حائز رتبه های برتر شده اند.

/خبرنگار :شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار