رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی: جشن گل‌ریزان ۱۰ خردادماه در تالار معلم تبریز برگزار می‌شود

تبریز (پانا)- رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی از برگزاری جشن گل‌ریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هم‌زمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) در تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۳۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی: جشن گل‌ریزان ۱۰ خردادماه در تالار معلم تبریز برگزار می‌شود

حکمتعلی مظفری در دیدار با هیات امنا، اعضای شورای مشورتی و خیران ستاد دیه استان با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، اظهار داشت: خوشبختانه در طول سال گذشته با همت خیرخواهانه خیرین بزرگوار ۳۶۸ زندانی جرائم غیرعمد در آذربایجان شرقی از بند زندان آزاد و به آغوش خانواده‌ها بازگشته‌اند.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی افزود: جمع بدهی ۳۶۸ زندانی جرائم غیرعمد به ۳۲ میلیارد تومان می‌رسید این میزان بدهی زندانیان با کمک‌های خیرین، صاحبان صنایع و مردم، رضایت شاکیان، تسهیلات ارزان‌قیمت و تقسیط بدهی تأمین و پرداخت و زمینه آزادی زندانیان فراهم گردید.

وی با اشاره به این‌که ۵۴۸ زندانی از محکومان جرائم غیرعمد در زندان‌های آذربایجان شرقی محبوس هستند، گفت: مجموع بدهی این محکومان ۵۰ میلیارد تومان است که در صورت تأمین ۱۲ میلیارد تومان حداقل شمار زیادی از این زندانیان آزاد می‌شوند.

مظفری در ادامه از برگزاری جشن گل‌ریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هم‌زمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) در تبریز خبر داد، یادآور شد: جشن گل‌ریزان ۱۰ خردادماه در تالار معلم تبریز برگزار می‌شود و شرکت در این جشن برای عموم آزاد است.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی در پایان با تأکید بر این‌که برخی از زندانیان به دلیل مشکلات مالی و ناخواسته راهی زندان‌ها شده‌اند، خاطرنشان کرد: متأسفانه عده‌ای از زندانیان به لحاظ آن‌که مشکل مادی داشته‌اند به زندان رفته‌اند در حالی که زندان محل مناسبی برای این افراد نیست لذا از خیرین می‌خواهیم تا زمینه آزادی این افراد را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار