رییس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر:

فعالیت‌های سازمان مردم‌ نهاد در حوزه سلامت و امنیت غذایی بیشتر شود

بوشهر ( پانا ) رییس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر گفت: امنیت غذایی یعنی دسترسی همه مردم به غذای کافی در تمام اوقات برای داشتن یک جسم سالم است.

کد مطلب: ۸۲۳۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های سازمان مردم‌ نهاد در حوزه سلامت و امنیت غذایی بیشتر شود

دکتر عیسی صفوی در نشست مجمع سلامت شهرستان دشتستان، اظهار داشت: امنیت غذایی به دسترسی همه افراد یک جامعه، در تمام ادوار عمر به غذای کافی و سالم برای داشتن زندگی سالم و فعال گفته می‌شود.
وی بیان داشت: برای تأمین امنیت غذایی در یک کشور و نظام اجتماعی باید سازمان‌ها و نهادها و سازمان‌های مردم‌نهاد باهم همکاری داشته باشند و با هماهنگی یک سازمان متولی امنیت غذایی، بر تولید یا واردات مواد و محصولات غذایی، آموزش و تبلیغ و آگاهی دادن به جامعه و سیاست‌گذاری‌های کلان اقتصادی نقش ایفا کنند.
رییس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر ابراز داشت: با تلاش‌های ریاست محترم شبکه و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و حمایت‌های فرماندار محترم اقدامات خوبی در حوزه سلامت شهرستان انجام‌شده است که جای تقدیر دارد.
دکتر صفوی بیان داشت: سند جامع سلامت شهرستان دشتستان تدوین و پیوست سلامت 800 صفحه‌ای از شهرستان به دبیرخانه رسیده که در آن مسائل مهم و اساسی حوزه سلامت بیان‌شده است.
وی سلامت و امنیت غذایی را از مهم‌ترین شاخص‌های حوزه سلامت دانست و گفت: مصرف غذای سالم، یکی از عوامل مهم کاهش بیماری‌ها است و باید طوری برنامه‌ریزی شود که استفاده صحیح و اصولی مواد مختلف در غذای مورداستفاده مردم رعایت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار