لاله‌ها نارنجی نوجوان قهرمان اروپا شدند

تهران (پانا) –نوجوانان هلند در ضربات پنالتی ایتالیا را شکست دادند و قهرمان یورو 2018 نوجوانان شدند.

کد مطلب: ۸۲۳۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
لاله‌ها نارنجی نوجوان قهرمان اروپا شدند

فینال سی و پنجمین دوره یورو نوجوانان به میزبانی انگلیس برگزار و قهرمان این دوره معرفی شد.

تیم‌های ملی نوجوانان ایتالیا و هلند در دیدار فینال این جام به مصاف هم رفتند. دیدار جذاب دو تیم در نیمه اول به رغم وجود موقعیت‌های گل متعدد با تساوی بدون گل به پایان رسید اما طلسم گلزنی در نیمه دوم توسط مادورا مدافع راست هلندی‌ها در دقیقه 46 شکسته شد. پس از به ثمر رساندن گل ایتالیا برای جبران جلو کشید توانست در دقیقه 61 توسط ریکی به گل برسد؛ دو دقیقه بعد در حالی که هلند در شوک دریافت گل تساوی بود یکبار دیگر دروزاه این تیم باز شد. اینبار ریکاردی در دقیقه 63 دروزاه لاله‌های نارنجی را باز کرد.

با دریافت گل دوم در 17 دقیقه پایانی بازی ایتالیا تیم برتر زمین شد و نهایتا دقیقه 74 به گل تساوی رسید تا بازی 2 بر 2 مساوی شود و با همین نتیجه دو تیم برای تعیین قهرمان وارد ضربات پنالتی شوند. در حالی که بورگر اولین پنالتی را برای هلند تبدیل به گل کرده بود، درخشش کورور دروزاه‌بان هلند به کمک این تیم آمد؛ گلر 17 ساله باشگاه فاینورد دو ضربه پنالتی متوالی را مهار کرد تا زمینه پیروزی 4 بر یک لاله‌های نارنجی را در ضربات پنالتی فراهم کند.

هلند با این برد به سومین قهرمانی خود در یورو نوجوانان دست یافت و چهارمین تیم پرافتخار جام شد. آنها پیش از این در سالهای 2011 و 2012 قهرمان شده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار