رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی خبر داد:

آغاز موج جدید بارشها در آذربایجان غربی/احتمال بارش تگرگ

ارومیه (پانا)- – رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از آغاز موج جدید بارش ها در سطح استان از امروز یکشنبه خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۳۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز موج جدید بارشها در آذربایجان غربی/احتمال بارش تگرگ

مهدی صابری رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی اظهارداشت: با ورود سامانه بارشی از بعد از ظهر یکشنبه به استان شاهد آغاز مجدد بارشها خواهیم بود اظهارداشت: این بارش تا اواخر هفته جاری بویژه در ساعات بعد از ظهر امروز شاهد رگبار باران توام با رعد و برق با احتمال بارش تگرگ و ورش باد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه شدت بارشها در مناطق شمالی و مرکزی استان پیش بینی می شود افزود: با عبور موجی ضعیف طی بعد از ظهر امروز در مناطق شمالی استان شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود.

صابری با تاکید بر اینکه از فردا با تقویت سامانه بارشی بر شدت و گستره بارشها در منطقه افزوده می شود ادامه داد: با شدت بارش ها طی بعد از ظهر امروز و فردا احتمال آبگرفتگی معابر و سیلاب در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی همچنین از احتمال بارش تگرگ در استان نیز خبر داد و گفت: از هم استانی ها درخواست می شود از تردد در کنار حاشیه رودخانه به دلیل احتمال طغیان خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار