مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ؛

کنگره شهدا آرمان‌های ایثار و شهادت را برای نسل آینده تبیین و تثبیت می‌کند

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برگزاری کنگره شهدا آرمان های ایثار و شهادت را برای نسل آینده تبیین و تثبیت می کند.

کد مطلب: ۸۲۳۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کنگره شهدا آرمان‌های ایثار و شهادت را برای نسل آینده تبیین و تثبیت می‌کند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ، سالار قاسمی در همایش تجلیل از فرهنگیان فرزندشهید که به مناسبت هفته معلم برگزار شد ، اظهارداشت : قزوین یکی از استان های کشور بود که در زمان جنگ تحمیلی برای دفاع از آب و خاک این سرزمین جوانان زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرد..

وی با بیان اینکه حماسه هایی که جوانان این منطقه رقم زدند همواره ماندگار خواهد بود، عنوان کرد: تمام مردم ایران اسلامی مدیون شهداء هستند و باید با همدلی و وفاق در راستای ادای دین خود به این عزیزان وخانواده های گرانقدر آنها حرکت کنند.

قاسمی ، امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثار شهیدان دانست و تصریح کرد: باید راز و رمزهای زندگی شهدا را برای فرزندانمان واکاوی کنیم تا چراغ راه نسل‌های آینده ما باشد.

این مسئول اظهار داشت:: شهدا چراغ هدایت جامعه بشری هستند و با مطالعه وصایای شهدا و الگو گرفتن از سیره زندگانی آنان ، در تداوم و استمرار اهداف این عزیزان کوشا و پیشگام باشیم

وی هدف از برگزاری کنگره شهدا انتقال فرهنگ ایثار به نسل جوان است خاطر نشان کرد: شهدا را الگوی خود می دانیم و هر چه کنگره ها را بزرگتر، دقیق تر و واقعی تر برگزار کنیم، دستاوردهای مهمتر و بهتری را برای نسل های حاضر و نسل های بعدی خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: وظیفه ما در آموزش و پرورش ، حفاظت از تفکر دانش آموزان در برابر هجمه های فرهنگی است.

قاسمی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا را نمی توان با هیچ چیزی مقایسه کرد، گفت: عظمت رشادت و ایثارگری فرزندان این ملت حماسه ماندگار را در قرن معاصر خلق کرد که نسل آینده نیز به آن افتخار خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار