رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد:

حضور مردم در عرصه ها موجب خیر برکت می باشد

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه‌ها گفت: حضور مردم در عرصه ها همواره موجب خیروبرکت بوده است.

کد مطلب: ۸۲۳۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم در عرصه ها موجب خیر برکت می باشد

عباس ملازینلی در آیین افتتاح نمایشگاه عکس شکوه مشارکت در گذر فرهنگ و هنر یزد، حضور و مشارکت مستمر مردم را یکی از اصلی‌ترین لازمه‌های جوامع بشری دانست و گفت: همه به اهمیت حضور و مشارکت مردم واقف هستیم، بدون شک حضور مردم در عرصه‌های متعدد جامعه همچون،عرصه‌های اقتصادی، انتخابات، عرصه‌های فرهنگی و توسعه سیاسی و اجتماعی همواره موجب خیروبرکت بوده است.

وی ادامه داد: قطعاً بدون حضور مستمر و دلسوزانه مردم، انقلاب اسلامی نمی‌توانست به مرحله کنونی برسد و موفقیت‌های متعدد خود در عرصه‌های گوناگون خود را به دست بیاورد.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد تصریح کرد: بحمدالله انتخابات در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ حماسه‌ای دیگری از سوی مردم فهیم و همیشه درصحنه‌ی ایران بود، انتخاباتی که همچون سایر انتخابات کشور نتیجه‌ای گسترده در سرنوشت ایران اسلامی داشته و دارد.

این مسئول افزود: امروز در عرصه‌های متعدد جامعه و به‌ویژه در حوزه فرهنگی شاهد نگاه یکدست فرهنگی در بین مدیرانی که نتیجه انتخابات اخیر بودند هستیم، انتخابی که نتایجی همچون افتتاح گذر فرهنگ و هنر یزد و تشکیل چنین نمایشگاه‌هایی را به دنبال داشته است.

ملازینلی بیان کرد: پس قاعدتاً اگر مردم همچنان حضور فعالان خود در عرصه‌های متعدد جامعه را ادامه دهند نتیجه بسیار خوب و سازنده آن را نیز خواهند دید، امروز کشور در برهه‌ای دشوار و حساس قرار دارد با تهدیدات مختلف بین‌المللی همچون تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی و اجتماعی روبرو است.

وی اذعان کرد: لذا می‌طلبد تا مردم همچون گذشته با حضور آگاهانه خود درصحنه حضورداشته باشند که اگر این مهم ادامه داشته باشد هیچ‌یک از این تهدیدها و تحریم‌ها دامن‌گیر کشور نخواهد شد و اگر خدای‌ناکرده تبلیغات دشمن در گوشه‌ای از جامعه مؤثر واقع‌شده و اشاعه یابد، جامعه ایران با تهدیدی بزرگ روبه‌رو خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم همچون گذشته شاهد حضور پررنگ مردم در عرصه‌های متعدد باشیم که این حضور موجب آبادانی، رشد و آگاهی هرچه بیشتر جامعه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار