مسئول گروه جهادی شهید محمدخانی یزد تاکید کرد:

ارائه خدمات رایگان دندان‌پزشکی به کودکان بی‌سرپرست

مسئول گروه جهادی شهید محمدخانی از ارائه خدمات رایگان دندان‌پزشکی به کودکان بی‌سرپرست در قالب طرح جهادی هدیه لبخند خبر داد و گفت: اجرای این طرح توسط جهادگران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۸۲۳۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات رایگان دندان‌پزشکی به کودکان بی‌سرپرست

"احمد دشتی" با اشاره به اینکه طرح جهادی هدیه لبخند به همت گروه جهادی شهید محمدخانی بسیج دانشجویی یزد و کانون فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در حال اجرا است، اظهار داشت: خدمات متنوع بهداشتی و درمانی در قالب این طرح ارائه می‌شود.

مسئول گروه جهادی شهید محمدخانی ادامه داد: در بخشی از این طرح عصر امروز به تعداد قابل‌توجهی از کودکان بی‌سرپرست خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه شد که با توجه به گسترده بودن آسیب‌های دندانی و نیاز برخی از کودکان به خدمات تخصصی‌تر این خدمات‌دهی ادامه خواهد داشت.

دشتی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح علاوه بر دانشجویان جهادگر و بسیجی دانشکده دندان‌پزشکی شهید صدوقی یزد، دندان‌پزشکان و ریاست دانشکده نیز همکاری و حمایت‌های خوبی داشتند، تصریح کرد: طرح جهادی هدیه لبخند محدود به فعالیت و خدمات‌دهی دندانپزشکی نیست و برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی در دستور کار قرار دارد.

این فعال دانشجویی بابیان اینکه جهادگران و فعالان این عرصه برای تأمین هزینه‌ی مواد مصرفی دندانپزشکی و همچنین انجام بخش بهسازی نظیر رنگ‌آمیزی و ساخت اتاق بازی و کتابخانه برای این کودکان نیاز به حمایت و کمک‌های خیرین دارند، عنوان کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب 700822806819 بانک شهر به نام کانون خیریه امام علی (علیه‌السلام) واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار