با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

افتتاح طرح آموزشی سوادآموزی کودکان بازمانده از تحصیل افغانستانی

یزد (پانا)- طرح آموزشی سوادآموزی کودکان بازمانده از تحصیل افغانستانی با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۲۳۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح طرح آموزشی سوادآموزی کودکان بازمانده از تحصیل افغانستانی

در راستای توسعه بسترهای آموزشی برای بهره مندی تمام اقشار جامعه ،طرح آموزشی سواد آموزی کودکان بازمانده از تحصیل افغانستانی در استان یزد با مشارکت نهادهای متولی این امر افتتاح شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در این مراسم گفت:بهره مندی تمام اقشار جامعه و مردمی که در یک کشور زندگی می کنند از ظرفیت های مورد نیاز آموزشی ضرورت داشته و تا تحقق پوشش حداکثری باید در این مسیر تلاش کرد.
« فخرالسادات خامسی» ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این طرح اظهار داشت:بسیاری از آسیب های اجتماعی که امروزه با آن روبرو هستیم و در اجتماع رخ می دهند با مسئله سوادآموزی و آگاهی افراد در ارتباط هستند.
خامسی افزود:در کنار سواد آموزی باید یادگیری مهارت های زندگی را نیز مورد توجه قرار دهیم زیرا هر چه اقشار مختلف جامعه با آگاهی بیشتری در مسیرهای مختلف ایفای نقش کنند با آسیب ها و شکست های کمتری مواجه خواهند شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در پایان ضمن تشکر از هماهنگی ها و تلاش های صورت گرفته در اجرای این طرح،بیان کرد:امید است با برنامه ریزی های انجام شده و حمایت از اجرای موثر طرح هایی از این جنس کودکان بازمانده از تحصیل افغانستانی نیز بتوانند در جریان یادگیری موثر قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار