همایش پنجمین یادواره شهدای فرهنگی و تجلیل از جانبازان فرهنگی شهرری برگزار شد

شهرری (پانا) - پنجمین یادواره شهدای فرهنگی و تجلیل از جانبازان فرهنگی با حضور خانواده معزز شهدا جانبازان، آزادگان و ایثارگران فرهنگی ، امام جمعه شهرستان ری ، معاون مدیر کل و ریاست آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری ،ریاست ستاد شهدای آموزش و پرورش استان تهران ، رئیس بنیاد شهید و ایثارگران و جانبازان شهرستان ری و فرمانده بسیج ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم در سالن همایشهای فدک شهرستان ری برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۳۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش پنجمین یادواره شهدای فرهنگی و تجلیل از جانبازان فرهنگی شهرری برگزار شد

شهر ری (پانا)-علی یزدان پناه معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری در این یادواره که در سالن همایشهای فدک برگزار شد با تقدیر از همکاران مدارس شاهد که این برنامه را تمهید مقدمات نمودند گفت : در لسان قرآن شهید کسی است که ایمانش را با بالاترین و ارزنده ترین سرمایه وجودش یعنی خون و جانش اثباط می کند و شهادت می دهد بر روز رستاخیز و البته جانبازان همان شهدای زنده هستند .

نصراله رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان ری نیز در این همایش گفت : مردم ایران مفتخر هستند از مقام معظم رهبری وحضرت امام این شهادت را دارند که مردم زمان ما از امت زمان پیغمبر بهتر هستند .این مهر قبولی مربوط به شماست نه امت دیگر . در طول تاریخ هر اتفاقی افتاده یا رهبر نتوانسته کار را به فرجام برساند یا امت نتوانستند به امت کمک کنند . وی اذعان داشت : اما وقتی به دفاع مقدس و فرزندان و پدران و گذشتگان شما نگاه می کنیم تنها حادثه ای که توانست مانند کربلا آثار خود رابه مردم نشان دهد کربلا بود . قدم به قدم کربلا در دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم اتفاق افتاده است .

بنا بر این گزارش در ادامه مسئولان شهر از فرهنگیان جانباز ، ایثارگر و خانواده شهدای فرهنگی و مدافع حرم با اهدای تقدیرنامه و هدایایی تقدیر به عمل آوردند . همچنین در این مراسم خانم جعفری همکار فرهنگی و همسر شهید مدافع حرم شهید سعید انصاری سخنانی ایراد نمود .

گفتنی است اجرای قطعه ای توسط استاد ذوالقدر از همکاران فرهنگی و سرود گزینه های روی میز توسط امیرحسین رمضانی از خانواده شهدا و دانش آموز آموزشگاه علامه طباطبائی و اجرای برنامه تواشیح از برنامه های جنبی این همایش بود .


/خبرنگار : امیر حسین سهرابی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار