مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد: ضرورت محتوابخشی برنامه‌های بزرگداشت امام راحل

خرم آباد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر ضرورت محتوابخشی به برنامه های بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) افزود: سبک زندگی امام راحل در طول سال در زندگی ما جاری باشد.

کد مطلب: ۸۲۳۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد: ضرورت محتوابخشی برنامه‌های بزرگداشت امام راحل

رضا زینی وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان، با تاکید بر لزوم محتوای مراسم حضرت امام، عنوان کرد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اندیشه‌های بزرگی دارد.
وی تصریح کرد، تمام ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) از جمله سبک زندگی، عرفان و توجه به مردم، باید در طول سال در زندگی ما جاری شود نه اینکه فقط منحصر به ایام رحلت ایشان باشد.
زینی‌وند مقدم افزود: در طول سال برنامه‌های مدونی در خصوص شناخت سیره حضرت امام داشته باشیم و می‌طلبد کنگره حضرت امام برگزار شود.


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به برگزاری شب شعر آئینی با توجه به سیره امام راحل اشاره و با تاکید بر اجرای کارهای پژوهشی در باب شخصیت امام خمینی(ره)، عنوان کرد: مسابقه فرهنگی وصیت‌نامه امام راحل برای فرهنگیان برگزار می‌شود، این در حالی است که مسابقه کلمات قصار امام در مورد رمضان نیز در نظر گرفته شده است.


وی با اشاره به تبیین خاطرات بزرگان، وداع جوانان با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در سال ۶۸ بر محتوابخشی به برنامه رحلت امام خمینی(ره) تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار