رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش گلستان

جلسه توجیهی مراقبین سلامت جدیدالورود برگزار شد

گرگان(پانا)-جلسه توجیهی مراقبین سلامت جدیدالورود با هدف آشنایی با برنامه های حوزه سلامت و تندرستی در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش گلستان برگزارشد.

کد مطلب: ۸۲۳۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی مراقبین سلامت جدیدالورود برگزار شد

جلسه توجیهی مراقبین سلامت جدیدالورود با هدف آشنایی با برنامه های حوزه سلامت و تندرستی برگزارشد.

مقیسه رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در این جلسه اظهار داشت:با توجه به برگزاری آزمون استخدامی و جذب نیروهای مراقب سلامت جدید در سال گذشته و برگزاری کلاس آموزشی یک ساله در دانشگاه تربیت معلم و پیوستن این نیروها به مجموعه مراقبین سلامت استان در سال تحصیلی جدید، جلسه توجیهی با هدف ارتقای سطح آگاهی دانشجویان نسبت به وظایف محوله و نیز آگاهی از برنامه های حوزه سلامت و تندرستی طراحی گردید که در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش و با حضور طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت و رجب نسب مدیر پژوهش سرای دانش آموزی دختران رازی گرگان و کارشناسان سلامت شهرستان ها برگزار گردید.

رضا طبرسا نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم گویی به دانشجومراقبین، شعار معاونت تربیت بدنی را تحصیل، تذهیب و ورزش بیان نمود و اظهار داشت هدف اصلی ما در بخش سلامت و تربیت بدنی، تربیت نسلی شاداب ومتعادل است. زیرا امروزه شاخص توسعه یافته بودن کشورها بالابودن شاخص سلامتی است.

وی ادامه داد: باید از تمام ظرفیت های موجود، مربیان، اولیا و خود دانش آموزان استفاده کنیم و باید به سمتی برویم که دانش آموزان متغیرهای سلامت جسمی و بهداشت روانی را بدانند و شما مراقبین سلامت پرچمدار سفیران سلامت دانش آموزی هستید. شما مسئولیت دارید که در دانش آموزان تغییر نگرش ایجاد کنید و آنها را توانمند نمایید و این با آموزش های مستمر و ارتقای صلاحیت های حرفه ای در همکاران محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد سیاست های این حوزه، اخلاق محوری، فعالیت های همگانی و علمی، مشارکت پذیری و مدرسه محوری است و باید همگی در اجرای این برنامه ها به یکدیگر کمک کنیم و شاهد اتفاقات خوب در حوزه سلامت در سطح مدارس استان باشیم.

در ادامه جلسه، پیشه ور کارشناس سلامت و تندرستی استان به تشریح وظایف مراقبین پرداخت و پاسخ به سوالات دانشجویان پرداخت و در خاتمه این جلسه بسته آموزشی و برخی تجهیزات بهداشتی مورد نیاز مراقبین جدیدالورود نیز به آنها اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار