مدیر کل آموزش و پرورش گلستان

باید به دنبال عملیاتی کردن راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشیم

گرگان(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله گفت:باید به دنبال عملیاتی کردن راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشیم.

کد مطلب: ۸۲۳۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
باید به دنبال عملیاتی کردن راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشیم

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در جلسه شورای اداری مدیریت شهرستان کلاله حضور یافت و ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات گفت:شهرستان کلاله دارای ظرفیت های بسیار خوبی است و آموزش و پرورش از این همه ظرفیت های شهرستانی باید بهره مند گردد.

گوهری راد گفت: سند تحول بنیادین و بومی سازی سند تحول را سر لوحه کار خود قرار دهیم و مدیران مدارس هم با ساحت های سند تحول بنیادین آشنایی بیشتری پیدا کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان افزود: اخلاق مداری باید سرلوحه کاری همه همکاران قرار گیرد.

وی با تاکید بر کیفیت بخشی و به روز رسانی اوقات فراغت و برنامه ریزی برای دانش آموزان در تابستان گفت: برنامه ریزی خاصی برای دانش آموزان آسیب پذیر در اوقات فراغت صورت گیرد.

وی افزود: بر اساس سیاست وزیر محترم آموزش و پرورش و استاندار محترم ازظرفیت بانوان و جوانان در بخش های مختلف و در کادر اداری و مدیران مدارس بیشتراستفاده گردد و از ظرفیت همدلی و انسجام مذاهب نیز در آموزش و پرورش و در بخش های فرهنگی استفاده بیشتری شود.

وی خاطر نشان کرد: آیت ا... نور مفیدی و ائمه جماعت در استان گلستان یک ظرفیت بسیار بزرگ هستند و ما باید از این ظرفیت در امور مختلفو به ویژه در زمینه پوشش تحصیلی کمک بگیریم.

رضا رنگریز سرپرست مدیریت آموزش و پرورش کلاله نیز در این جلسه گفت: با توجه به نزدیک شدن امتحانات و خصوصا امتحانات نهایی در تعیین حوزه های نهایی هماهنگی های لازم انجام شده است .

وی از دیگر اقدامات شاخص در شهرستان به برگزاری کارگاهها و کلاسهای متعدد آموزشی ، جام باشگاه های کتابخوانی ، آزمایشگاه سیار متوسطه اول، بازارچه دست سازه های دانش آموزان، طرح ایران مهارت، همایش های کنکوری و اردو های تجربه اندوزی کنکور در یزد و ... اشاره کرد.

رنگریز در پایان به برنامه های سال آینده اشاره کرد و گفت : در سال آینده آموزش نیروی انسانی و توسعه مشارکت های مردمی و کمک به توسعه مدارس غیر دولتی از برنامه های مهم در آموزش و پرورش کلاله است و همچنین همایش با شکوه جهت ترویج فرهنگ نماز در ابتدای سال تحصیلی آینده پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار