معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری اسلامشهر :

سالروز آزاد سازی خرمشهر روزی تاریخی و فراموش نشدنی برای مردم ایران است

اسلامشهر (پانا)-جلسه کارگروه اجتماعی وفرهنگی اسلامشهر ویژه بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر به ریاست معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سالروز آزاد سازی خرمشهر روزی تاریخی و فراموش نشدنی برای مردم ایران است

گودرز همتی در سخنانی در این جلسه با بیان اینکه سالروز آزاد سازی خرمشهر روزی تاریخی و فراموش نشدنی برای مردم ایران است ،اظهار داشت: ادارات، نهادها وارگانهای انقلابی شهرستان برنامه هایی را در رابطه با بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار خواهند کرد.
معاون برنامه ریزی واداری مالی فرماندار با بیان اینکه به منظور گرامیداشت یادوخاطره حماسه آزادسازی خرمشهر کلیه ادارات نهادها وارگانهای انقلابی شهرستان نسبت به آذین بندی، فضاسازی وتبلیغات محیطی اقدام می کنند، افزود: بخشداری های تابعه شهرستان ستادهای فرعی را به منظورهماهنگی جهت برگزاری مراسم وبرنامه های متناظر در بخش و روستاهای مربوطه را تشکیل داده اند.
وی با بیان اینکه اداره ورزش وجوانان مسابقات و برنامه های فرهنگی ورزشی با عنوان بزرگداشت فتح خرمشهر را برگزار خواهد کرد ،گفت: آموزش وپرورش اسلامشهر و چهاردانگه نیز برگزاری برنامه یادواره شهدای دانش آموز در سطح مدارس را در دستور کار خود خواهند داشت.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار