مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

نگاه سازمان دانش آموزی به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش براساس آموزه های تربیتی می باشد

بندرعباس(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در بازدید از سازمان دانش آموزی استان گفت: در سازمان دانش آموزی نگاه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش این است که دانش آموز براساس آموزه های تربیتی رشد یافته است.

کد مطلب: ۸۲۲۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نگاه سازمان دانش آموزی به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش براساس آموزه های تربیتی می باشد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، دانش هاشمی پور به همراه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه بازدید از سازمان دانش آموزی استان هرمزگان گفت: درسال 97 برای مدیر و کارکنان سازمان دانش آموزی توفیق و پیشرفت در زندگی و پیشبرد اهداف دارم و امید است با توکل به خداوند متعال با ارائه برنامه ها و راهبردهای ارزنده موفق باشید.

وی افزود: در سازمان دانش آموزی نگاه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش این است که دانش آموز براساس آموزه های تربیتی رشد یافته و به نحوی عمل شود که زمینه تربیت دانش آموز دین مدار و ارزشمدار محقق شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن گرامیداشت ۲۱ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی از تلاش ها اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط سازمان دانش آموزی هرمزگان قدردانی نموده و عنوان کرد: مجموعه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در راستای عینیت بخشیدن به راهبردها و برنامه های پیش روی سازمان دانش آموزی استان هرمزگان از هیچ گونه حمایتی اعم از مادی و معنوی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام اعتمادی مدیر سازمان دانش آموزی استان هرمزگان ضمن تشریح گزارشی ازعملکرد سازمان ازعنایت و مساعدت و حضور مدیرکل اموزش وپرورش تشکر و قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار