ایمن سازی ۱۲۰۰ صندوق صدقه در معابرعمومی سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا)- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: دوهزار و ۹۰۸ صندوق صدقه در معابرعمومی و میادین شهر این استان نصب بوده که از این تعداد هزار و ۲۰۰ صندوق ایمن سازی و جانمایی مجدد شده است .

کد مطلب: ۸۲۲۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ایمن سازی ۱۲۰۰ صندوق صدقه در معابرعمومی سیستان و بلوچستان

به گزارش ایسنا سیستان و بلوچستان، محمود میرامامی،اظهار داشت: با اجرای گام‌های ساماندهی طرح صدقات نسبت به بهره برداری بهینه از صنادیق موجود اقدام شایسته صورت گرفته که این امر باعث کاهش تخلیه ۸ درصد صنادیق بی بازده و افزایش ۷ درصدی بهره‌وری و کارایی صنادیق در سطح این استان شده است.

وی بیان کرد: سال گذشته در این زمینه فرایند شناسایی خیران و پالایش صنادیق به صورت گسترده با استفاده از ظرفیت دانش آموزان ، بسیج محلات و نیروهای افتخاری در دستور کار قرار گرفت که منجر به افزایش اشتراک جدید شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام بازدیدهای میدانی از روند اجرای طرح ساماندهی صدقات در شهرستان‌های مختلف این استان، ادامه داد: آموزش و پیگیری در زمینه نحوه نصب پولکی و برچسب‌های ایمن سازی صنادیق، تهیه تمامی امکانات سخت افزاری از جمله پولکی و برچسب ها از دیگر اقدامات این نهاد است.

میرامامی با بیان اینکه پس از اتمام ایمن‌سازی نسبت به رنگ آمیزی صنادیق در سطح شهرستان‌های مختلف این استان اقدام می شود،یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی های انجام شده تمام صنادیق معابر در محل‌های کم تردد به صنادیق ویژه اماکن شامل هتل ها، فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها، موزه‌ها، ترمینال‌ها، بانک‌ها، مجتمع‌های تجاری و مجتمع های مسکونی تبدیل می شود .

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به جانمایی مجدد صنادیق بی بازده و نامناسب در معابر، ادامه داد: جابه جایی صندوق‌های پردرآمد و نصب آن در مسیر دید دوربیین های مدار بسته ادارات فروشگاه‌ها و بانک ها از دیگر اولویت‌های ان نهاد است.

وی با اشاره به جمع آوری صندوق‌های صدقات نصب شده در حاشیه شهرها، محل‌های کم تردد و فاقد مشارکت مردمی مطلوب ، یادآور شد: در این رابطه استفاده از روش‌های نوین در بستر الکترونیک برای جمع آوری کمک های مردمی صدقات از رویکردهای اصلی حوزه توسعه مشارکت های مردمی است .

میرامامی افزود: صندوق‌های آسیب دیده نیز به دلایلی همچون آسیب‌های ناشی از سرقت، مخدوش شدن رنگ، خرابی قفل،برخورد وسایل نقلیه، کج شدگی و از این قبیل اصلاح ، تعمیر و ایمن سازی شدند.

خبرنگار دانش آموز / مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار