در جلسه تحقق شعار سال

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: دانش آموزان باید سفیران توسعه استفاده از کالای ایرانی باشند

تهران (پانا) - جلسه تخصصی تحقق شعار سال صبح امروز با حضورمدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن شورای شماره یک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: دانش آموزان باید سفیران توسعه استفاده از کالای ایرانی باشند

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ، گفت: در حقیقت ترویج استفاده از کالای ایرانی در راستای حرکت به سمت استقلال اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی جامعه است .

وی با اشاره به مبحث گفتمان سازی در این زمینه ، تاکید کرد: اصل کار آموزش و پرورش کار فرهنگی است و در این زمینه باید فرهنگ سازی صورت گرفته و دانش آموز ما با نتایج استفاده از کالای ایرانی آشنا شود.

فولادوند با اشاره به جمعیت هدف بیش از 40 میلیون نفر در آموزش و پرورش ، تصریح کرد: باید با تشکیل کارگروه های تخصصی در این زمینه ، تلاش کنیم محیط برای استفاده از کالای ایرانی فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، با اشاره به اینکه قبل از انجام هر کاری باید مقدمات آن به خوبی فراهم شود تا تاثیر گذار باشد،تاکید کرد: تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان در زمینه مصرف کالای داخلی بسیار ضروری است .

این مقام مسئول، دانش آموزان را سفیران توسعه استفاده از کالای ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزان به واسطه ارتباطی که با اولیا دارند می توانند نقش بسیار مهمی را در ترویج کالای ایرانی در خانواده و جامعه ایفا نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار