همایش روز خانواده در ابهر

مدیر کل آموزش و پرورش زنجان: یکی از مهمترین آثار توانمند سازی اولیا تقویت بنیاد خانواده است

زنجان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان درهمایش گرامیداشت روز خانواده در ابهر گفت: یکی از مهمترین آثار توانمند سازی اولیا از طریق برگزاری کلاس های آموزش خانواده ،تقویت بنیاد خانواده است.

کد مطلب: ۸۲۲۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش زنجان: یکی از مهمترین آثار توانمند سازی اولیا تقویت بنیاد خانواده است

همایش گرامیداشت روز خانواده با حضور مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و هیئت همراه در محل سالن شهید باهنر ابهر برگزار شد.مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این همایش به تبیین اهمیت و جایگاه خانواده در سرنوشت دانش آموزان پرداخت و اظهار داشت: پروردگار حکیم نهاد خانواده را یکی از اساسی ترین ارکان جامعه و زمینه ساز رشد و تکامل مرد و زن قرار داده است.

رشتچی خانواده سالم را زمینه ساز تکامل و پیشرفت فرزندان و به تبع آن جامعه عنوان کرد و گفت: تعالی، رشد و کمال انسان در کانون خانواده، یکی از اهداف خلقت و از معیارهای اصیل دین مبین اسلام است.

وی تصریح کرد: در کشورهای اسلامی خانواده و مدرسه باید با تعامل یکدیگر دانش آموزانی با ایمان،شجاع،متعهد و مسئولیت پذیر تربیت کنند به گونه ای که تمامی ابعاد رشد آنان را در بر گیرد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اقدامات مناسب آموزش و پرورش شهرستان ابهر در حوزه آموزش خانواده، گفت: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، یکی از مهمترین آثار توانمند سازی اولیا از طریق برگزاری کلاس های آموزش خانواده ،تقویت بنیاد خانواده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار