رقابت دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهرستان دلیجان در مسابقات آزمایشگاهی

اراک (پانا) - مرحله منطقه ای مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهرستان دلیجان با حضور بیش از 15 منطقه در سطح استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان گفت: مرحله منطقه ای مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه دوره دوم دختران و پسران برگزار شده است.

مهدی دلاوری افزود: مسابقات آزمایشگاهی با هدف فعال کردن آزمایشگاه ها و توسعه فعالیت های عملی در مدارس، ارتقاء وضعیت آموزشی دانش آموزان، فعال نمودن دانش آموزان در فرایند یاد دهی و یادگیری، ایجاد انگیزه و رقابتی سالم در بین دانش آموزان و توجه به روش های نوین تدریس و خروج کلاس از حالت یکنواختی برگزار شد.

علی ابراهیمی کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی و متوسطه اول دلیجان اهمیت و ضرورت فعالیت های عملی و تجربی مشاهده پذیر و قابل آزمون در دروس فیزیک و شیمی و تفکر و رویکرد آزمایشگاهی را در فرآیند آموزش مهم دانست.

در این مسابقات دانش آموز سبحان عباسی پایه دهم موفق به کسب مقام اول در مسابقات آزمایشگاهی استانی پایه دهم به صورت انفرادی شد.

پوریا دلاوری، جعفر عیدالوند و سبحان عباسی موفق به کسب مقام دوم در مسابقات آزمایشگاهی استانی پایه دهم به صورت گروهی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار