2 مورد حریم بستر رودخانه ها رفع تصرف شد

کرمان (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب راور از 2مورد رفع تصرف از حریم بستر رودخانه ها در مناطق خوش آب و هوای این شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۸۲۲۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
2 مورد حریم بستر رودخانه ها رفع تصرف شد

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل بلوچ زاده در جلسه حفظ حقوق بیت المال راور گفت: وظیفه ما به عنوان مسئول ،صیانت از حقوق بیت المال است و مهمترین عامل در حفاظت از این حقوق پیشگیری است.

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت:اگر در امر پیشگیری سهل انگاری شود احقاق حقوق بیت المال خود پروسه ای طولانی در مسیر قضایی را به دنبال خواهد داشت و ضمن ایجاد نارضایتی مردم ،هزینه های دیگری را بر بیت المال تحمیل می نماید .

دادستان راور گفت: به فرموده مقام معظم رهبری نباید در انجام وظایف خود تحت تاثیر ملاحظات قرار بگیریم و اگر چنین مساله ای پیش بیاید و ملاحظه کاری نماییم قطعا ضربه خواهیم خورد

وی افزود:وظیفه ما مسئولان سامان دادن سرمایه های ملی و کوتاه کردن دست افرادی است که به منابع طبیعی و اراضی ملی چشم طمع دارند .

وی تصریح کرد:در راه احقاق حقوق بیت المال همه دستگاه ها باید به وظایف خود عمل نمایند و تمام ظرفیتهای خود را به کار گیرند و با قاطعیت پیش روند

وی خاطر نشان ساخت : مهمترین هدف دشمن از بین بردن اعتماد مردمی است و اگربا سهل انگاری مدیران این اعتماد از بین برود قطعاخسارات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت .

وی گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت با متخلفین و بهره برداری سوء از حقوق بیت المال برخورد خواهد کرد و در این راه هیچگونه اغماضی نخواهد داشت .

وی با اشاره به مساله بحران اب گفت: در حال حاضر بی ابی ،کشور و خصوصا استان کرمان را تهدید می کند و با ید به شدت نسبت به این سرمایه ملی حساس بود و راه را بر سود جویان بست.

وی همچنین در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان جایگاه و منزلت این ماه را یاد اور شد و ابراز امیدواری کرد تا با خود سازی و تکیه بر الطاف الهی مسیر خطیر انجام وظایف و امانت داری سرمایه های ملی طی شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار