فراخوان مسابقه طراحی پوستر نمای آفتاب در فارس

شیراز (پانا) - در آستانه فرا رسیدن بیست و نهمین سالگرد رحلت بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مسابقه طراحی پوستر با عنوان نمای آفتاب در سطح استان فارس برگزار می شود.                                        

کد مطلب: ۸۲۲۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان مسابقه طراحی پوستر نمای آفتاب در فارس

به گزارش ارسالی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پانا، حجت اسلام و المسلمین محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: این مسابقه در راستای خلق آثار برجسته توسط هنرمندان متعهد و انقلابی فارس با موضوع به تصویر کشیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و شخصیت وارسته امام امت ، برگزار می شود.

رضایی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری به استفاده از ابزارهای هنری به عنوان رساترین ، بلیغ ترین و کاری ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام تاکید دارند ،تصریح کرد: ظرفیت هنر انقلابی در استان فارس قابل توجه است و از این رو پیش بینی میشود آثار فاخری به دبیر خانه این مسابقه ارسال شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه شرکت در این مسابقه شرایط سنی ندارد افزود: هنرمندان میتوانند تا تاریخ 10 خرداد ماه 1397 با ارسال حداکثر سه اثر خود به همراه مشخصات و شماره تماس به آدرس ایمیل ccoip.fars@gmail.com در این رویدار هنری شرکت کنند

این مقام مسئول افزود : پس از دریافت آثار و بررسی توسط هیات داوران نفرات برتر مشخص شده و از آنان تجلیل خواهد شد .

رضایی گفت : برگزاری نمایشگاهی از آثار برگزیده و راه یافته به مرحله نهایی در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره). از برنامه های جنبی در نظر گرفته شده است . وی همچنین از اکران طرح های برتر در تبلیغات شهری ایام سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در سطح شهر شیراز خبر داد و افزود : با استفاده از ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی شهرداری شیراز این کار صورت می پذیرد .

شهرداری شیراز ، سازمان بسیج هنرمندان فارس ،حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در اجرای مسابقه طراحی پوستر نمای آفتاب همکاری دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار