استاندار اردبیل: اردبیل آمادگی میزبانی از مسافران در تعطیلات عید فطر و تابستان را دارد

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل آمادگی میزبانی از مسافران در تعطیلات عید فطر و تابستان را دارد.

کد مطلب: ۸۲۲۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار اردبیل: اردبیل آمادگی میزبانی از مسافران در تعطیلات عید فطر و تابستان را دارد

استاندار اردبیل: با اشاره به آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل برای میزبانی از مسافران در تعطیلات عید فطر و تابستانی افزود: افزایش رضایتمندی مسافران و گردشگران باید سرلوحه برنامه ریزی های مدیران قرار بگیرد.

وی خطاب به مدیران دستگاه اجرایی عضو ستاد خدمات سفر گفت: برای میزبانی از مسافران تابستانی باید نواقص موجود در تعطیلات عید نوروز را برطرف کنیم و در حوزه تصادفات جاده‌ای نیز، با برنامه‌ریزی‌های درست شاهد کاهش آمار تصادفات نسبت به تابستان سال گذشته باشیم.

استاندار اردبیل افزود: با وجود افزایش ۳۵ درصد تردد وسایل نقلیه در نوروز امسال در جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل، با کاهش آمار تصادفات به ویژه تصادفات منجر به فوت مواجه هستیم که این موضوع نشان از تلاش دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه در استان اردبیل دارد و امیدواریم در تعطیلات تابستانی نیز با برنامه ریزی دقیق شاهد کاهش آمار تصادفات در سطح استان باشیم.

بهنام جو گفت: با همکاری تمامی دستگاه های ذیربط و ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل، برنامه "اردبیل پاک" انجام می شود.

وی اذعان کرد: یکی از عمده ترین مشکلات بخصوص تعطیلات رهاسازی زباله می باشد که در این زمینه فرهنگ سازی جهت دفع اصولی زباله هم توسط دستگاه های ذیربط و گردشگران ضروری است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: فرآیند جمع‌آوری و دفع زباله‌ها از مواردی است که باید توسط شهرداری ها مورد توجه قرار بگیرد تا این سیستم به صورت کاملا دقیق و به روز انجام شود تا مشکلی برای شهروندان و مسافران رخ ندهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار