علیرضا سالاری، به عنوان رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب منصوب شد

کرمان(پانا) - طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه علیرضا سالاری، بازپرس دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد، به سمت رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب منصوب شد.

کد مطلب: ۸۲۲۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا سالاری، به عنوان رئیس حوزه قضائی  شهرستان فاریاب  منصوب شد

در متن این حکم از سوی آیت ا… آملی لاریجانی آمده است:

امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن ،اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف موفق باشید.

شایان ذکر است مراسم معارفه رییس حوزه قضائی شهرستان فاریاب با حضور معاون منابع انسانی دادگستری استان،رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان،امام جمعه ،فرماندار و جمعی از مسئولین قضائی و اجرایی جنوب استان کرمان روز یک شنبه 30 اردیبهشت ماه در فاریاب برگزار خواهد شد.

همچنین در این آئین از خدمات آقای مهدی اکبری ،رئیس سابق حوزه قضائی شهرستان فاریاب تجلیل به عمل خواهد آمد.

شایان ذکر است سالاری،متولد جیرفت و دارای تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد در رشته جزاء و جرم شناسی می باشد و فعالیت قضائی خود را از سال ۱۳91 در استان کرمان آغاز و در سمت های مختلفی از جمله دادیاری،بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب عنبرآباد،قاضی شورای حل اختلاف عنبرآباد و جانشین دادستان عمومی وانقلاب عنبرآباد خدمت نموده است.

لازم به ذکر است انتصاب تمامی قضات، روسای حوزه های قضایی ودادستان ها سراسر کشور با امضای آیت ا… آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار