رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان:

حفظ کرامت انسانی، ر ویکرد حراست است

کرمان (پانا) - رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان در آیین تکریم و معارفه کارشناس حراست آموزش و پرورش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان عنبر آباد گفت: رویکرد حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان یک رویکرد اصلاحی با حفظ کرامت انسانی است.

کد مطلب: ۸۲۲۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
حفظ کرامت انسانی، ر ویکرد حراست است

علی حسینی نژاد اظهار داشت: شهید مرتضی مطهری فیلسوفی بزرگ و ارزشمند که اسوه و الگوی تمام معلمان بود.
وی تصریح کرد: طبق گفته حضرت امام خمینی (ره) تمامی آثار شهید مطهری قابل انتشار و استفاده است و این مسله ناشی از پاکی و سلامت نفس و رشد علمی بود که در وجود شهید مطهری موج می زد.
رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: باید دانش و پشتوانه علمی خود را افزایش دهیم و معلمان اگر دانش خود را بالا ببرند بدون شک در تمامی مراحل کاری خود موفق خواهند شد.
حسینی نژاد خاطر نشان کرد: در مسائل دینی و مذهبی یکی از ویژگی های شهید مطهری در تمامی مراحل زندگی همیشه با وضو بودند و کار خود را با وضو شروع می کردند و همچنین علاقه زیادی به طبیعت داشتند و به طبیعت با بصیرت نگاه می کردند و طبیعت را مخلوق و آفریده خداوند می دانستند و وجود خداوند را با نگاه به طبیعت احساس می کردند.
وی بیان داشت: شهید مطهری اهل تحجد و نماز شب بودند و یکی از توصیه های شهید مطهری به نماز اول وقت می باشد و باید در رفتار مان سیره و روش شهید مطهری را داشته باشیم و معلمان باید الگوی دانش اموزان در این زمینه باشند و خواندن قرآن را در برنامه کاری خود داشته باشیم و با معانی و مفاهیم قرآنی اشنایی کامل داشته باشیم.
رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: عشق به شهادت، احترام به پدر و مادر و توصیه به حسابرسی اعمال و رفتار از دیگر ویژگی های شهید مطهری می باشد.
وی افزود: رویکرد حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان یک رویکرد اصلاحی و حفظ کرامت انسانی است.
در ادامه این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: در واقع می توان به صورت خلاصه به این نتیجه گیری رسید که حوزه حراست به منظور حفظ اصول و تعمیق ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد نظم و انسجام در حوزه کاری هر مجموعه ای تشکیل و راه اندازی شده است تا بتواند ضمن ارائه پیشنهاد و راهکارهای مناسب هرگونه انحراف و تخطی را در امور اجرایی کشف و در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع مسئولان و مراجع ذیصلاح ارسال دارد که این حوزه بسیار فراتر از این تعریف می باشد و نمی توان محدوده مشخصی برای آن بیان کرد و باید تمامی همکاران فرهنگی ارتباط و تعامل لازم با این مجموعه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار