بهره مندی بیش از 5 هزار خانوار آذربایجان شرقی از انشعابات رایگان

تبریز (پانا)- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته پنج هزار و 412 خانوار تحت حمایت این نهاد از پرداخت هزینه انشعابات قانونی واحد های مسکونی در حال ساخت معاف شدند.

کد مطلب: ۸۲۲۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی بیش از 5 هزار خانوار آذربایجان شرقی از انشعابات رایگان

ابراهیم جعفری با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده به واحدهای مسکونی خانوارهای مددجوی فاقد انشعابات قانونی، به صورت رایگان انجام می شود، افزود: سال گذشته هزار و 500 خانوار از انشعاب گاز، دو هزار و 548 خانوار از انشعاب برق، هزار و 80 خانوار از انشعاب آب و فاضلاب و 284 خانوار از گواهی پروانه ساخت و عوارض شهرداری بهره‌مند شدند.

وی با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر با دستگاه های اجرایی برای رفع محرومیت در جامعه به ویژه در مناطق محروم، گفت: خانوارهای تحت حمایت دارای شرایط، می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و دریافت معرفی نامه به سازمان ها و ادارات متصدی انشعابات مراجعه و از معافیت‌های لازم برخوردار شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان آذربایجان شرقی بیان کرد: مددجویان طبق قانون از پرداخت عوارض شهرداری و انشعابات شامل پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعاب آب، برق و گاز برای یک بار و در واحد مسکونی مطابق الگوی مصرف، معاف هستند.

وی با اشاره به تعامل خوب این نهاد با سایر دستگاههای اجرایی استان آذربایجان شرقی برای خدمت به مددجویان تحت حمایت، یادآور شد: سال گذشته گواهی 136 پروانه ساختمانی به صورت رایگان برای مددجویان تحت حمایت صادر شده و 148 خانوار نیز از پرداخت عوارض شهرداری معاف شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار