سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان قاین گفت:

تشدید نظارت های دامپزشکی قاین در ایام ماه مبارک رمضان

قاین (پانا) ـ سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان قاین گفت: نظارت های دامپزشکی قاین در ایام ماه مبارک رمضان تشدید پیدا می کند.

کد مطلب: ۸۲۲۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تشدید نظارت های دامپزشکی قاین در ایام ماه مبارک رمضان

رضا محمودی زاوه سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات با اعلام این خبر گفت: در ایام ماه مبارک رمضان شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات در دو شیفت کاری صبح و عصر با حضور در سطح شهر و گشت زنی منظم در سطح شهر اقدام به بازدید از مراکز تحت پوشش می نماید و با اجرای این طرح‌های ویژه نظارتی شاهد افزایش امنیت سلامت مردم و کاهش تخلفات سودجویان و متخلفان خواهیم بود.

وی افزود: نظارت و بازرسی بر مراکز تولید،توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی،سردخانه ها،مراکز بسته بندی و خودروهای حمل در اولویت قرار دارد.

محمودی زاوه با اشاره به اینکه کنترل و نظارت های مستمر در ارتقای وضعیت بهداشتی جامعه بسیار حائز اهمیت است،گفت: شهروندان گوشت و فرآورده های دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

وی افزود:شهروندان هنگام خرید فرآورده های خام دامی به لیبل درج شده برروی بسته بندی که حاوی اطلاعات تاریخ تولید،انقضاء،نوع محصول،کد بهداشتی بهره برداری دامپزشکی است توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف بهداشتی در این مراکز با شماره تلفن‌ 32566450 و یا سامانه مردمی 1512 تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به موضوع گزارش‌ شده رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار