نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

تلاوت قرآن و استغفار در ماه رمضان فضیلت ویژه‌ای دارد

ارومیه (پانا)- نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری: ماه رمضان همانند اکسیری فضیلت همه اعمال را چندین برابر می‌کند و همچنین تلاوت قرآن و استغفار در این ماه از فضیلت ویژه‌ای برخوردار است.

کد مطلب: ۸۲۲۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاوت قرآن و استغفار در ماه رمضان فضیلت ویژه‌ای دارد

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان از میان ماه های سال جز ممتازترین ماه ها شمرده می شود و این ماه ماه رحمت و مغفرت بندگان است.

وی، افزود: دعا های انسان در این ماه به اجابت رسیده و اعمال انسان در این ماه مورد قبول خدای متعال قرار می گیرد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: در ماه رمضان راه های رسیدن به خدای متعال هموار است و در این ماه خداوند فرد روزه دار را مورد لطف و کرامت خود قرار می دهد.

وی ادامه داد: در این ماه خواب انسان نیز عبادت محسوب می شود و این عمل بیان گرکه این ماه در نزد خداوند از عزت و احترام خاصی برخوردار است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتهد شبستری تصریح کرد: درهای رحمت خداوند به سوی افراد گناهکار و همه افراد گشوده است و در واقع ماه مبارک رمضان همانند اکسیری فضیلت همه اعمال را چندین برابر می‌کند ونیز تلاوت قرآن و استغفار در این ماه، فضیلت ویژه‌ای دارد و حتی نفس کشیدن و کار کردن حکم عبادت پیدا می‌کند.

وی افزود: از پیامبر سوال شده است که بهترین عمل در ماه رمضان کدام عمل است و پیامبر در جواب فرموده است بهترین عمل در این ماه پارسایى و اجتناب از محرّمات خدا است آنچه را که خدا تحریم فرموده از آنها اجتناب کند و وارسته باشد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری،گفت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت واسعه و فراگیر خداوند متعال بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار