همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید انجام می شود:

اجرای طرح بهنام در 58 مدرسه استان

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به منظور تحقق منویات مقام عظمای ولایت در زمینه تربیت 13 میلیون دانش آموز در تراز انقلاب، از سال تحصیلی آینده طرح بهنام در 58 مدرسه استان اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۲۲۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح بهنام در 58 مدرسه استان

عباس لامعی در دیدار با فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس استان، تقویت ارتباط خانه، مدرسه و مسجد و استفاده از ظرفیت دانش آموزی در بلند مدت است.

وی از مشارکت 5 هزار دانش آموز دوره دوم متوسطه در اردوی عملی آمادگی دفاعی خبر داد و تصریح کرد: از ویژگی های این طرح برای رسیدن به اهداف تربیت محوری، مسجد محوری، خانواده فعال و کارآمدسازی هدفمند در خدمت نیازهای واقعی جامعه اسلامی و آرمانی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان نیز در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: مقاومت 40 ساله انقلاب اسلامی در مقابل تهاجم گسترده دشمنان در عرصه های مختلف نظامی، فرهنگی و اقتصادی مرهون خون شهدا، به ویژه شهدای دانش آموز و فرهنگی است.

سردار علی قاسمی با بیان این که فرهنگیان در بستر سازی و نهادینه کردن ارزشهای اسلام و انقلاب در جامعه پیشگاه هستند، یاد آور شد: آموزش و پرورش محل پرورش اندیشه ها و تفکرات ناب انقلابی است.

وی، از برگزاری همایش کمیته های اجرایی بسیج دانش آموزی استان در تابستان سال جاری خبر داد و با اشاره به اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس استان، تصریح کرد: اتصال سه محور مدرسه، مسجد و خانواده مهم ترین ارکان اجرای این طرح به شمار می رود که باید مد نظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار