محمد حسینی داستان نویس معاصر روبروی دوربین «من یک نویسنده ام»

تهران (پانا) - «من یک نویسنده ام» ویژه برنامه رمضانی شبکه چهار در اولین قسمت خود میزبان محمد حسینی داستان نویس معاصر می شود.

کد مطلب: ۸۲۲۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
محمد حسینی داستان نویس معاصر روبروی دوربین «من یک نویسنده ام»

به گزارش روابط عمومی شبکه چهارسیما، برنامه تلویزیونی «من یک نویسنده ام» به تهیه کنندگی بابک میزانی محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که در 32 قسمت 30 دقیقه ای در ماه رمضان هر شب ساعت 21:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

اولین قسمت از این برنامه تلویزیونی شنبه 29 اردیبهشت ماه به روی آنتن می رود و در این قسمت مخاطبان با محمد حسینی داستان نویس معاصر و آثارش آشنا خواهند شد.

محمد حسینی داستان نویس معاصر، از ویراستاران و کارشناسان کتاب نشر ققنوس و همین طور دبیر بخش داستان نشر ثالث است. این نویسنده با رمان "آبی تر از گناه" در سال 1383 برنده جایزه ادبی گلشیری و جایزه مهرگان ادب شد. توجه به زبان و به کارگیری شیوه‌های نو داستان نویسی و انعکاس تحلیلی رویدادهای جاری جامعه از مهم‌ترین ویژگی‌های آثار اوست.

در برنامه «من یک نویسنده ام» به زیباشناسی در ادبیات با گرایش رمان پرداخته و در هر قسمت با یک نویسنده و رمان نویس مشهور گفتگو می شود.گفتگو ها در قالب تک گویی تولید شده و نویسندگان در خصوص آثار و جوایزی که دریافت کرده اند روبروی دوربین «من یک نویسنده ام» سخن می گویند.

محمد حسینی،فرشته نوبخت،علیرضا ایران مهر، محسن فرجی،ناصر کشاورز، محمدحسین شهسواری،نسیم مرعشی، حمید بابایی، محمدهاشم اکبریانی، مصطفی رحماندوست و ... برخی از نویسندگانی هستند که در این برنامه با آنها گفتگو شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار