معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد:

برگزاری مرحله استانی چهاردهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر

تهران (پانا) - مرحله استانی چهاردهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر با مشارکت دبیران ریاضی متوسطه دوم در ناحیه 1 شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله استانی چهاردهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر

میررضا شفیع پورمعاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر اظهار داشت: مرحله استانی چهاردهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر در بخش عملی و در درس ریاضی1 پایه دهم، روز 24 اردیبهشت ماه به میزبانی ناحیه1 شهرری برگزار گردید که طی آن خانم ها،محبوبه رمضانی از ناحیه1 ری، مریم فراهانی از رباط کریم و رقیه محمدی از ملارد توانستند رتبه های اول تا سوم این جشنواره را به خود اختصاص دهند.

شفیع پور رتبه های کسب شده در مرحله استانی جشنواره های الگوی تدریس برتر را شاخصی مهم و ارزنده از توانمندی و تلاش معلمان و همه دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت استان دانست و تصریح کرد: مسلماً تلاش و برنامه ریزی آموزشی صورت گرفته در سطح مناطق و مدارس در این مقوله سهمی درخور توجه دارد .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با استمرار و ارتقای کیفی برنامه ریزی ها، امیدواریم در آینده با بهبود فعالیت ها و احراز موفقیت های بیشتری روبرو باشیم، تاکید کرد: جشنواره الگوهای تدریس برتر امسال نیز در دو بخش علمی و عملی برگزار شد که در بخش عملی، جشنواره حضوری ریاضی1 پایه دهم با روش جدید و مطابق شیوه نامه وزارتی برگزار گردید.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به تدریس مؤثر و استفاده از شیوه های نوین یاددهی ـ یادگیری در شکوفایی استعدادها و تقویت مهارت ها و قابلیت های دانش آموزان تصریح کرد: مجموعه این رویدادها از سوی معلمان و دبیران گنجینه ارزشمندی است که مطمئناً در فرایند آموزش اثر بخش و کارآمد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار