همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی ؛

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی حضور یافت

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی در اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین حضور یافت و ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه ، فرا رسیدن این روز را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۲۲۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی حضور یافت

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین ، سالار قاسمی ، اظهار داشت : روابط عمومی ها آئینه تمام نمای دستگاه های اجرایی بوده و باید با تعامل دو سویه ضمن توجه به نیاز مخاطبان، نسبت به انعکاس نقاط قوت و ضعف آموزشی موثر عمل کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به نقش موثر ارتباطات و اطلاعات در جامعه امروزی، اضافه کرد: اطلاع رسانی به موقع و صادقانه از سرمایه های بزرگ اجتماعی برای افزایش اعتماد عمومی مردم به شمار آمده و روابط عمومی ها سرچشمه این ارتباطات هستند.


قاسمی اظهارداشت : اطلاعات صادقانه و شفاف را از ویژگی های شخصیتی مهم روابط عمومی ها دانست و ادامه داد: اطلاع رسانی دقیق، موجب پیشرفت یک مجموعه می شود و حضور فعال در این بخش نیز ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
ویگفت: در آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین و پرمخاطب ترین دستگاه اجرایی کشور توجه به تبلیغات و روابط عمومی باید از دیگر سازمان ها بیشتر باشد و با انعکاس دیدگاه مخاطبان خود اعم از معلمان، دانش آموزان و والدین می توان از نظر آنان برای تحقق اهداف نیز بهره گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار