به همت آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد برگزار شد:

آیین نمادین جشن شکر گزاری مهارت روخوانی قرآن کریم

مشهد (پانا)- کمالی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس : قرآن، برنامه جامع زندگی برای همه مردم در همه زمان‌هاست

کد مطلب: ۸۲۲۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین نمادین جشن شکر گزاری مهارت روخوانی قرآن کریم

محمدرضا کمالی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس ، درمراسم نمادین جشن شکرگزاری روخوانی قرآن کریم در جمع دانش آموزان مقطع سوم ابتدایی نواحی مشهد گفت : قرآن، برنامه جامع زندگی برای همه مردم در همه زمان‌هاست، یادگیری ،روخوانی و روان‌خوانی قرآن، توجه به مفاهیم و عمل به دستورات این کتاب آسمانی باید سرلوحه زندگی هر دانش آموزی باشد .

کمالی در ادامه جلب توجه اولیاء و مسئولان را به برنامه درسی قرآن در مدارس ابتدایی ، آشنایی و انس بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم و فراهم کردن خاطره ای شیرین برای کسب مهارت قرآن آموزی را ، از اهداف برگزاری این جشن عنوان کرد و افزود:اولیای دانش آموزان باید فرزندان خود را از همان کودکی با قرآن مانوس کنند.

ملاکی رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره اول اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این همایش ضمن تبریک به دانش آموزانی که روخوانی و روان خوانی قرآن را به خوبی فرا گرفته اند عنوان کرد : آشنایی با قرآن، نحوه روخوانی و قرائت آن در دوران کودکی سعادتی است که نصیب دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی شده تا بتوانند با انس و الفت بیشتر با قرآن راه سعادت را طی کنند .

شایان ذکر است در پایان این مراسم از دانش آموزان برگزیده طرح فراگیری مهارت روخوانی قرآن کریم نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان با اهدا لوح تقدیر و جوایز ، تقدیر و تجلیل به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار