مراغه قطب ورزش سپک تاکرای دانش آموزی کشور است

مراغه (پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: مراغه به قطب ورزش سپک تاکرای دانش آموزی کشور تبدیل شده است.

کد مطلب: ۸۲۲۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مراغه قطب ورزش سپک تاکرای دانش آموزی کشور است

جلیل اسلامی در مراسم اختتامیه مسابقات سپک تاکرا ی آموزشگاه های مراغه که برای اولین بار در سطح کشور برگزار شد، گفت: این شهرستان با توجه به پتانسیل های موجود و حمایت مسئولین ،به قطب ورزش سپک تاکرای دانش آموزی کشور تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه مراغه مهد بزرگان می باشد ، افزود : در کنار بزرگان و نام آوران حوزه فرهنگی ، تاریخی و علمی ،قهرمانان ورزشی مراغه نیز نقش بسزایی در توسعه ورزش کشور دارند.
اسلامی در ادامه اخلاق مداری را سرلوحه ورزش حرفه ای عنوان و اظهار کرد :عرصه ورزش ، عرصه اخلاق ، ادب، مردانگی، تعهد و کمال است و ورزشکاران بایستی توجه ویژه به این موارد داشته باشند.
رییس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این مراسم ، سپک تاکرا را به عنوان ورزش اول این شهرستان معرفی کرد و افزود : مراغه به عنوان شهر طلایی ورزش سپک تاکرا در سطح جهان مطرح است.
مهدی نوایی افزود : برگزاری مسابقات در سطح منطقه ای ، استانی و کشوری و زیر ساخت های انجام گرفته توسط مسئولین این رشته ، سپک تاکرا را به عنوان ورزش قهرمان تبدیل کرده است.
وی در ادامه از تعامل و همکاری ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش ابراز خشنودی نمود و گفت: آموزش و پرورش به عنوان پایگاه سلامت و مرکز استعدادیابی و قهرمان پروری در ورزش می باشد.
در ادامه این آیین از 120ورزشکار دختر و پسر و از تیم های برتر مسابقات سپک تاکرا آموزشگاه های مراغه تجلیل بعمل آمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار