امام جمعه بیجار:جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که مدافع مظلومین است

بیجار(پانا)- خطیب نماز جمعه شهرستان بیجار در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه بیجار برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت:جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که مدافع مظلومین است.

کد مطلب: ۸۲۲۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه بیجار:جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که مدافع مظلومین است

علی مرادی خطیب جمعه شهرستان بیجار در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه بیجار برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با بیان احادیثی از ائمه (ص)از برکات این ماه اظهار داشت:امام صادص(ع)می فرمایند روز جمعه بر گردن بندگان خدا حقی دارد،مواظب باشید حق روز جمعهرا پایمال نکنید و حرمت این روز جمعه در ماه مبارک رمضان را نگه دارید.

وی همچنین افزود امام صادق(ع)می فرمایند روز جمعه اول ماه مبارک رمضان را خیلی غنیمت بشمارید که خداوند سبحان در این روز حسنات را افزایش می بخشد.

در این ماه مبارک یک آیه قرآن تلاوت کردن به منزله تلاوت همه آیات قرآن است.

مرادی بیان کرد خداوند می فرمایند در روز جمعه ساعت اقامه نماز جمعه همه چیز را رها کنید،حضور در نماز جمعه برای شما بهتر است.

وی در ادامه گفت حریم ماه مبارک رمضان را رعایت کنیم همه ما وظیفه نهی از منکر داریم اگر دیدیم کسی غافل هست بی توجهی می کند حتما تذکر دهیم.

خطیب نماز جمعه شهرستان بیجار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جامعه قرآنی تصریح کرد:مقام معظم رهبری فرمودند خداوند متعال را سپاس گزاریم که توانستیم یک ماه رمضان دیگر را تجربه کنیم و به اندازه ظرفیت خود از قرآن بهره مند شویم.

وی ادامه داد رهبر معظم انقلاب فرمودند سپاسگزاریم که روز به روز حفظ قرآن در کشور توسعه پیدا می کند،اما همچنان از قرآن عقب هستیم یعنی قرآن را در تمام زندگی فردی،اجتماعی و سیاسی دیده شود و خلاف قرآن در زندگی انجام ندهیم.

مرادی افزود:در روزهای سپری شده روز نفرت فلسطینیان از رژیم قاصد صهیونیستی بود و باز هم شاهد جنایات مضاعف این رژیم بودیم و سازمان ملل شورای امنیت فقط نگاه می کنند.تنها کشوری و مردمی که مدافع مظلومین است نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب نماز جمعه بیجار گفت:30اردیبهشت روز ملی جمعیت است و افزود هر گونه اقدام هر نوع تبلیغ برای جلوگیری از افزایش فرزند کناه و حرام شرعی است.

وی همچنین اشاره کرد اول خرداد روز بهره وری بهینه و بهینه سازی مصرف است و از همه نعمات باید بهینه استفاده بشود،خدا را شاکریم امسال سال پر بارانی است اما باز هم باید در مصرف آب صرفه جویی کنیم.بهینه مصرف کردن مصرف نکردن نیست بلکه یعنی اینکه با قدر شناسی از نعمات خداوند به میزان لازم استفاده شود و جلوی اصراف گرفته شود.

مرادی با اشاره به 3 خرداد اظهار کرد:در این روز حماسه سازان عملیات غرور آفرین بیت المقدس در سال 1361 این عملیات منجر به فتح خرمشهر شد و درود می فرستیم بر همه شهدا و خدا قوت به رزمندگان،آزادگان عزیز که هر چه داریم از زحمات این عزیزان است.

خبرنگار:علی جباریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار