چهارمحال و بختیاری

معرفی قهرمانان ملی به جوانان

شهرکرد (پانا) - استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت مقام سردار بی بی مریم بختیاری گفت: وظیفه رسانه ها معرفی قهرمانان ملی به نسل جوان است.

کد مطلب: ۸۲۲۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
معرفی قهرمانان ملی به جوانان

اقبال عباسی روز چهارشنبه در دیدار از طرح تلویزیونی بی بی مریم بختیاری اظهار کرد: مردم غیور و سلحشور چهارمحال و بختیاری در طول تاریخ در کنار دیگر اقوام ارزشمند سرزمین ایران در راه سربلندی و استقلال این مملکت کوشیده و از مشروطه تا انقلاب شکوهمند اسلامی و از دفاع مقدس تا دفاع از حرم ائمه معصومین(ع)، شهدای گرانقدر را تقدیم ایران و اسلام کرده اند که سردار مریم و شهید علیمردان خان از نمونه های شاخص مبارزان انقلاب مشروطه و مبارزه با استبداد رژیم پهلوی بودند.


عباسی با اشاره به منحصر فرد بودن شخصیت سردار مریم بختیاری، بعنوان یک بانوی مبارز و آزادیخواه، معرفی چنین قهرمانان ملی را ضروری و در عین حال ارزشمند و شایسته تقدیر دانست.


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به حمایت مالی از این سریال فاخر از محل اعتبارات استانی، ابراز امیدواری کرد: با تهیه و پخش این سریال، حق مطلب در خصوص تاریخ و اقدامات تاثیر گذار مردم بختیاری و سرداران آزادی خواه ادا شده تا ایرانیان بیش از پیش با تاریخ و فرهنگ بختیاری آشنا شوند.


در این دیدار سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس سازمان صدا و سیما و جمعی از نمایندگان استان و مدیران ملی و استانی حضور داشتند.
سریال تلویزیونی 'بانوی سردار' با موضوعیت شخصیت تاریخی سردار مریم بختیاری در حال تهیه و تولید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار