دیدار با معاون وزیر نیرو

استاندارسیستان و بلوچستان: تامین کسری برق سیستان و بلوچستان یک ضرورت است

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با معاون وزیر نیرو: تامین کسری برق سیستان و بلوچستان یک ضرورت است.

کد مطلب: ۸۲۲۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندارسیستان و بلوچستان: تامین کسری برق سیستان و بلوچستان یک ضرورت است

به گزارش روابط عمومی استانداری، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شرایط آب و هوایی استان و گرمای بالای هوا، افزایش مصرف برق را در استان به دنبال دارد که با توجه به کمبود تولید انرژی در این زمینه تامین کسری برق مورد نیاز به مناطق استان یک ضرورت است.
به گزارش روابط عمومی استانداری سید دانیال محبی در دیدار با همایون حائری معاون وزیر نیرو اظهارداشت: از ابتدای انقلاب تاکنون به بیش از ۶ هزار روستاهای استان برق رسانی شده است که فقط در دولت دوازدهم ۵۷ میلیارد تومان در امر برق رسانی به روستاهای استان هزینه گردیده است.
وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان پایین ترین تراکم جمعیت کشور را دارا است، گفت: پراکندگی بالای استان قیمت تمام شده خدمات را در این استان بالا برده است به همین دلیل علیرغم همه خدمات و توجهات نظام به این استان متأسفانه از شاخص های توسعه نسبت به سایر استانها عقب هستیم.
معاون وزیر نیرو هم در این دیدار از برنامه‌ها و تلاش این وزارتخانه برای تامین برق مورد نیاز استان خبر داد.
همایون حائری گفت: یکی از مشکلات استان افت ولتاژ پراکنده است که در نظر داریم با اولویت قرار دادن مسائل سیستان و بلوچستان این مشکل را به صورت اساسی رفع کنیم.
وی همچنین احداث نیروگاه زاهدان را اولویت کاری وزارت نیرو عنوان کرد و افزود برای تامین برق مورد نیاز تابستان امسال پیش ‌بینی‌هایی صورت گرفته است که به زودی اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار