رئیس اداره بهزیستی ری:

ماه مبارک رمضان نقطه عطف جلب و جذب مشارکت‌های مردمی است

شهرری (پانا) - رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری گفت:ازآن جا که ماه مبارک رمضان نقطه عطف جلب و جذب مشارکت‌های مردمی به‌شمار می‌رود، در این ماه می‌توانیم هم معرف فعالیت‌های سازمان باشیم و هم فرصت ایجاد کنیم تا نیازمندی‌های خود را به اشتراک بگذاریم.

کد مطلب: ۸۲۲۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ماه مبارک رمضان نقطه عطف جلب و جذب مشارکت‌های مردمی است

مینا رجایی در نشست خبری تشریح برنامه‌های اداره بهزیستی شهرستان ری در ماه مبارک رمضان با اشاره به هدف برگزاری مراسم‌ متعدد اظهار کرد: با اجرای طرح ضیافت زمینه را برای ارتباط و تعامل بیشتر بین خیرین و مددجویان مهیا می‌سازیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری خاطرنشان کرد: عمده فعالیت‌های بهزیستی در تأمین تدارک برنامه‌های ماه مبارک رمضان با مشارکت‌های مردمی پیش می‌رود و به‌هیچ‌وجه از اعتبارات دولتی استفاده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته با تشکیل ستاد ماه مبارک رمضان توانستیم با ارائه گزارش از تعامل و همکاری مراکز مختلف سطح ری در چگونگی برگزاری برنامه‌ها تصمیم‌گیری کنیم، چراکه اغلب مراسم‌ در پنج بخش با توجه به ظرفیت خدمات‌رسانی مراکز مختلف مستقر در منطقه برگزار خواهد شد.

رجایی با اشاره به جذب مشارکت‌ها به‌صورت نقدی و غیرنقدی گفت: بعد از مرحله جذب مشارکت، در نحوه بهره‌وری از خیر عام و خاص فعالیت می‌کنیم؛ برای خیر عام نیازهای بهزیستی مطرح می‌شود و فرد نیکوکار جهت تسریع در روند شرکت دارد، اما در بحث خیر خاص فرد به‌دنبال هدف ویژه‌ای، خالصانه طرحی را ارائه داده و تأمین هزینه می‌کند.

وی اظهار کرد: نحوه جذب مشارکت‌ها با دسته‌بندی خیرین در برنامه‌های ماه مبارک تأثیر بسزایی دارد، اما ما سعی کردیم در برنامه‌ای منسجم از هر دو خیر استفاده کنیم و به یک اتفاق نظر برسیم تا با برگزاری ضیافت‌های مختلف و مسابقات فرهنگی ورزشی بسته به توانمندی مددجویان و معلولان، خدمتگزار جامعه هدف خود باشیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری بیان کرد: هرساله با درنظر‌گرفتن نیاز مددجویان زیر پوشش با برگزاری مراسم، تلاش در جذب مشارکت مردمی داریم تا به آرمان‌های آنها جامه عمل بپوشانیم، امسال نیز با هدف ساماندهی زنان سرپرست خانوار در راستای اشتغال‌زایی آنها تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به رشد ۳۰ درصدی جذب مشارکت‌ها در سال ۹۵ و ۹۶ متذکر شد: سازمان بهزیستی تنها متولی سلامت اجتماعی است و بدون مشارکت مردمی در تأمین و رسیدگی نیازهای موجود عملکرد بهینه‌ای نخواهد داشت، چراکه مسائل اجتماعی در زمینه‌های مختلف تقسیم می‌شوند و حوزه رسیدگی به آن وسیع است.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار