تودیع و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان استان لرستان برگزار شد

خرم آباد ( پانا ) _ در این آیین علی قربانی به عنوان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و حسن حجتی پور به عنوان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان لرستان معرفی شدند.

کد مطلب: ۸۲۲۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تودیع و معارفه مسئول  بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان استان لرستان برگزار شد

توکلی جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های زین العابدین حسینی مسئول سابق سازمان بسیج دانش آموزی استان و محمد کریم سپهوند مسئول سابق بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: موفقیت و تلاش های چشمگیری در مجموعه بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان لرستان شاهد بودیم که نشان از اهمیت و نگاه ویژه به این مجموعه است.


سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان نیز گفت: بسیج نمادی از کلیدواژه‌های برتری ،یاری گری و جهادگری است که هرکدام دریایی معنا را با خود به همراه دارند.


محمدحسین احمدی بسیج فرهنگی و فرهنگ بسیجی را یک روحیه و تفکر در آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: بسیج در تمامی عرصه‌ها باصلابت ورود پیدا کرده و هرجا نشانی از بسیج باشد جهادگری و ایثارگری در آن هویدا است.


وی در ادامه به برگزاری یادواره های شهدای دانش آموز و فرهنگی استان و همچنین کسب عنوان خادم برتر کشور در اعزام راهیان نور اشاره کرد و گفت: با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به دنبال ارتقای کمی و کیفی اردوهای راهیان نور هستیم.


گفتنی است در این مراسم معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان و جمعی از فرهنگیان و فرمانده هان حوزه های دانش آموزی و فرهنگیان استان حضور داشتند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار