اختتامیه طرح توانمند سازی روانی اجتماعی دانش آموزان در ناحیه 3 اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - اختتامیه طرح توانمند سازی روانی اجتماعی دانش آموزان با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت و رییس اداره آسیب های اجتماعی اداره کل، کارشناس مسئول شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، کارشناس اداره آسیبهای اجتماعی اداره کل ، در دبیرستان میثاق متوسطه دوره اول برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه  طرح توانمند سازی روانی اجتماعی دانش آموزان در ناحیه 3  اصفهان برگزار شد

در این جلسه رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان پس از تبریک روز بزرگداشت فردوسی با تاکید بر مراقبت های ویژه در مراحل رشدی دانش آموزان بیان داشت نوزاد نیاز های مادی دارد که اگر فراهم نشود باعث آسیب و حتی مرگ او می شود یک نوزاد در بدو تولد ناتوان است اما با کمک پدر و مادر از نظر جسمی و فکری رشد می کند سنین نوجوانی اوج توانمندی و توانایی است در این میان آسیب های اجتماعی می تواند مسیر زندگی را تغییر دهد از جمله مواد مخدرکه زندگی نوجوانان را دگرگون می کند .

وی بهترین راه پیشگیری از این آسیب ها را کسب مهارت های زندگی و از جمله مهارت نه گفتن دانست .

رییسی با توجه به این اصل که یک فرد سالم می تواند جامعه ای سالم بوجود آورد، اعلام کرد اداره کل برای رسیدن به مدارس سالم طی برنامه هایی با ارگان های مختلف در راستای برگزاری برنامه های پیشگیری قدم بر می دارد از جمله این برنامه ها، طرح توانمند سازی روانی اجتماعی است. سپس از کادر فعال دبیرستان و دانش آموزان و نیزاز زحمات اداره ی پیشگیری از آسیب های اجتماعی تشکرکرد.

پس از آن باقری رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی ایراد سخن نمود و با اشاره به خاطرات سال های خدمت از توانمندی های دانش آموزان و نیز از کلیه ی کسانی که در این جمع وانجام فعالیت های طرح شرکت داشتند تقدیر وتشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار