امام جمعه شهرری:

رژیم اشغالگر قدس جز زبان زور زبان دیگری را درک نمی کند

شهرری(پانا)- امام جکمعه شهرری در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه نقاط کلیدی و حساس اقتصاد اروپا توسط آمریکا اداره می شود تاکید کرد: مسئولان کشور در موضوع برجام نباید به کشورهای اروپایی تکیه کنند.

کد مطلب: ۸۲۲۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
رژیم اشغالگر قدس جز زبان زور زبان دیگری را درک نمی کند

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) افزود: مسئولان کشور نباید بدون گرفتن ضمانت اجرایی مناسب به کشورهای اروپایی اعتماد کنند و از چاله به چاه بیافتند بلکه باید با نگاه درون و توجه به نیروهای داخلی مشکلات کشور را برطرف سازند.
وی در ادامه سیاست اصلی کشورهای غربی و کفار را انزوای مسلمانان عنوان کرد و یادآور شد: کشورهای غربی و به ویژه آمریکا با حمایت های خود از جنایت های 6 میلیون صهیونیسم در برابر یک میلیارد مسلمان جهان در حقیقت به جهان اسلام دهن کجی می کنند.
وی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس جز زبان زور زبان دیگری را درک نمی کند افزود: جمهوری اسلامی ایران بخاطر اشغال خانه های فلسطینیان توسط اسرائیل از مردم مظلوم این کشور حمایت می کند.
حجت الاسلام شاهچراغی در بخش دیگر سخنان خود فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه شب های قدر و نزول کتاب های آسمانی ازجمله انجیل، تورات و قرآن است و روزه در این ماه مبارک بر تمامی مسلمان واجب است و تمامی افراد جامعه باید حرمت این ماه و روزه داران را به خوبی نگهدارند.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار