معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان خبر داد: شرکت 26 هزار دانش آموز پایه سوم ابتدایی استان در جشن شکرگزاری قرآن کریم

سنندج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: جشن شکرگزاری قرآن کریم برای بیش از 26 هزار دانش آموز پایه سوم استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان  خبر داد:  شرکت 26 هزار دانش آموز پایه سوم ابتدایی استان در جشن شکرگزاری قرآن کریم

صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقای آموزش قرآن و اجرایی کردن مضامین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس ابتدایی جشن بزرگ شکرگزاری قرآن کریم در مدارس سطح استان برگزار می شود .

عبداللهی هدف از برگزاری این جشن را تقویت روخوانی و روانخوانی و ایجاد علاقه به یادگیری، انس و الفت دانش آموزان با قرآن کریم و تخلق به اخلاق و ارزش های اسلامی و دینی و ایجاد خاطره ای شیرین از کسب مهارت خواندن قرآن در اذهان دانش آموزان عنوان کرد .

وی افزود: دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در این مراسم معنوی در سطح استان در حضور اولیا و مسئولین، با پوشش زیبای اسلامی و حمل رحل های قرآن و قرائت هماهنگ سوره هایی قرآنی، نورانیت محفل را مضاعف کرده و در پایان مراسم نیز هدایایی به رسم یاد بود به آنان تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار