رئیس کمیسیون ورزشی شورای شهر اسلامشهرخبر داد:

احداث پارک بانوان با هزینه یک میلیارد تومان در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-رئیس کمیسیون ورزشی شورای شهر اسلامشهر در جلسه ستاد ورزش و جوانان شهرستان ،برنامه های ورزشی سال 97 را بیان کرد.

کد مطلب: ۸۲۲۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
احداث پارک بانوان با هزینه یک میلیارد تومان در اسلامشهر

مصطفی سالاریان در جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان اظهار داشت: در کنار کارهای مهم ورزش وجود دارد، ورزش همه برنامه های شهرما نیست ،ولی بخشی از شهر ماست که باید توجه بخصوصی به آن داشته باشیم.

وی در اشاره با ورزشکارانی که بدون اطلاع وزارت ورزش و جوانان و به صورت توریستی در مسابقات شرکت می کنند و مدال هم می آورند، گفت:از این ورزشکاران سریع تجلیل بعمل می آید ،اما من به عنوان سر مربی تیم کیک بوکسینگ به لبنان رفتم و ورزشکارانم مدال طلا نیزکسب کردند، اما هنوز از ما تقدیری به عمل نیامده و میبایست به نقش قهرمانان ورزشی کشورتوجه بیشتری انجام شود. .

رئیس کمیسیون ورزشی شورای شهراسلامشهر در رابطه با برنامه های ورزشی شهرستان در سال 97 تاکید کرد :یکی از برنامه های مهم ما تجلیل از زحمات مدال آوران و نام آوری های قهرمانان فرا ملی است.

سالاریان تصریح کرد: ازدیگر برنامه های مهم ما درشورای ورزش شهرستان اسلامشهر،نامگذاری کوچه ها در صورتی که نام شهید بر آنها نباشد ، بنام قهرمان های ملی ثبت گردد، احداث پارک بانوان با هزینه یک میلیارد تومان و راه اندازی ورزش های عصرگاهی میباشد.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار