مدیر آموزش و پرورش شهرقدس:

تربیت نسل حال و آینده برعهده معلمان است

شهر قدس (پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: نقش و جایگاه معلم نقشی بی بدلیل و ممتاز بوده و اساس رشد هر جامعه ای در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برعهده معلمان است.

کد مطلب: ۸۲۲۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تربیت نسل حال و آینده برعهده معلمان است

محمدرضا بهمنش، مدیر آموزش و پرورش شهر قدس، اظهار داشت: امسال به شکلی متفاوت تر و متنوع تر مراسم قدردانی از معلمان برگزار شد و می توان به تور تفریحی در قالب شش دوره به جاده چالوس و مراسم پاسداشت از معلمان نمونه منطقه ای، استانی و آموزشگاهی به همراه خانواده های آنها طی دو شب در تالار پارسیان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰۰ نفر از معلمان به همراه خانواده های خود در این مراسم شرکت کردند،گفت: برتر شدن یک معلم نشان از فراهم سازی شرایط، پشتیبانی و همیاری خانواده است و به همین دلیل خانواده های آنان نیز در این مراسم حضور یافتند.

بهمنش با تأکید بر نقش ممتاز و ویژه معلمان، خاطر نشان کرد: معلمان گنجینه های علم، دانش، تعلیم و تربیت هستند که باید آنها را مورد تکریم قرار داد. نقش و جایگاه معلم نقشی بی بدلیل و ممتاز بوده و اساس رشد هر جامعه ای در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برعهده معلمان است.

وی ادامه داد: معلم به عنوان پر قیمت ترین شخص که در آموزش و پرورش فعالیت دارد می تواند منشأ بسیاری از تحولات در جامعه باشد. به ویژه نقش انسان سازی که بر عهده آنان بوده و نسل حال و آینده را تربیت کرده و در شکل گیری شخصیت علمی، فرهنگی و دینی جوانان و نوجوانان تلاش می کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش تصریح کرد: شاید نتوان از بعد معیشتی و رفاهی به دلیل محدودیت های موجود، از معلمان قدردانی کرد، اما از اولیت های کاری ما تجلیل و تکریم از مقام شامخ معلمان است.

/خبرنگار : پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار