استقبال از جودوکار چنارانی اعزامی به رقابت های قهرمانی جوانان آسیا

چناران (پانا)- رئیس اداره ورزش و جوانان چناران از برگزاری مراسم استقبال از جودوکار ملی پوش خراسان رضوی که در رقابتهای جودو جوانان آسیا موفق به کسب مدال برنزشده بود، با حضور مسوولان شهرستان جناران. خبر داد

کد مطلب: ۸۲۲۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
استقبال از جودوکار چنارانی اعزامی به رقابت های قهرمانی جوانان آسیا

محمود قربانیار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چناران از برگزاری مراسم استقبال از جودوکار ملی پوش خراسان رضوی که در رقابتهای جودو جوانان آسیا موفق به کسب مدال برنزشده بود، با حضور ، روسای تعدادی از ادارات و نهاد های انقلاب اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان جودوی شهرستان چناران خبر داد.

وی گفت: امین کامیابی جوان جودکار تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران که در رقابت های جودو قهرمانی آسیا در لبنان موفق به کسب مدال برنزشده بود، مورد استقبال قرار گرفت.

قربانیار با بیان این خبر گفت: نوزدهمین دوره رقابتهای جودو جوانان آسیا با حضور ۱۹۶ جودوکار از ۲۲ کشور به میزبانی شهر بیروت کشور لبنان برگزار شده بود
وی با اشاره به حضور ۵جودوکار خراسان رضوی در این رقابتها افزود: امین کامیابی ملی پوش اهل شهرستان چناران اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا بود که در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم بعد از استراحت در دور اول، حریفی از هند را با ضربه فنی شکست داد، در مبارزه دوم مقابل نماینده قزاقستان شکست خورد. جودوکار ارزنده استان خرسان رضوی با راهیابی به جدول شانس مجدد، بر جودوکارانی از قرقیزستان و مغولستان پیروز شد و مدال ارزشمند برنز رقابت های قهرمانی جوانان آسیا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار