با مشارکت میراث فرهنگی و فنی و حرفه‌ای؛

نخستین هتل‌اسکول استان سمنان راه‌اندازی می‌شود

سمنان (پانا) _ نخستین هتل‌اسکول استان سمنان با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۲۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نخستین هتل‌اسکول استان سمنان راه‌اندازی می‌شود

محمد جهانشاهی در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، با اشاره به ظرفیت‌های این دو اداره کل در زمینه ترویج و آموزش، پیشنهاد راه‌اندازی هتل‌اسکول را ارائه کرد و یکی از نیازهای اصلی استان سمنان، تربیت نیروی ماهر در زمینه هتل‌داری دانست.

وی با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سمنان می‌تواند نقش مهمی در اشتغال‌زایی و تربیت نیروی ماهر در استان داشته باشد، گفت: این دو اداره می‌توانند فعالیت‌های مشترکی در زمینه‌های پژوهشی، آموزشی و اجرایی داشته باشند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، افزود: آموزش و ترویج صنایع‌دستی و توسعه کسب و کارهای کوچک می‌تواند یکی از اهداف مشترک این دو اداره باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز با تأکید بر اینکه بستر همکاری مشترک بسیاری بین این دو اداره کل وجود دارد، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های متقابل این دو اداره می‌توان اقدامات مؤثری در زمینه ترویج و توسعه گردشگری و صنایع‌دستی انجام داد.

فاطمه منصوری با اشاره به فعالیت‌های این اداره در حوزه گردشگری ازجمله آموزش مدیران واحدهای بوم‌گردی و ... گفت: در نظر است مأمورسرای این اداره کل در شاهرود به مرکز آموزش هتلداری تبدیل شود.

هتل‌اسکول یا مدرسه هتلداری مرکزی برای ارائه آموزش‌های کاربردی و عملی در زمینه هتلداری مطابق استانداردهای روز دنیاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار