رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در گرمسار:

۲۰۰ هزار نیازمند در کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بیمه شدند

سمنان (پانا) - محمد مخبر گفت:۲۰۰ هزار نیازمند در کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بیمه شدند و این ستاد در امور درمانی یاری نیازمندان خواهد بود.

کد مطلب: ۸۲۲۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
۲۰۰ هزار نیازمند در کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بیمه شدند

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در شورای اداری شهرستان گرمسار گفت: امروز توسعه اشتغال در مناطق محروم یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به حمایت این ستاد از اشتغال‌زایی در مشاغل خانگی روستاهای محروم به‌عنوان یکی از راه‌های توسعه اشتغال در مناطق محروم کشور افزود: شیوه این حمایت نیز پرداخت تسهیلات مالی است. شهرستان گرمسار با توجه به شرایطی که دارد می‌تواند از این تسهیلات و حمایت استفاده کرده و مجری طرح‌های توسعه مشاغل خانگی در روستاهای محروم باشد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) از اجرای طرح‌های ویژه مشاغل خانگی در روستاهای محروم شهرستان گرمسار شامل بخش مرکزی و بخش ایوانکی در این شهرستان خبر داد.

مخبر با اشاره به اینکه این طرح‌ها باید تا سه ماه‌ آینده در روستاهای محروم گرمسار و ایوانکی اجرایی شود، تصریح کرد: با توجه به شرایط ایوانکی 2 مدرسه 6 کلاسه و یک دار‌القرآن نیز از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در این شهر احداث می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در ادامه افزود: هزینه عمل کاشت حلزون برای گوش سه هزار ناشنوای بی بضاعت و حمایت از زوج های نابارور بخش دیگری از فعالیت‌های این ستاد را تشکیل می‌دهد که در واقع با انجام امور زیربنایی می‌کوشد تا خدمات‌رسانی را در سطح روستاها و مناطق محروم تقویت کند.

وی اضافه کرد: ۲۰۰ هزار نیازمند در کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بیمه شدند و این ستاد در امور درمانی یاری نیازمندان خواهد بود و بر این اساس با پرداخت هزینه ۵۰هزار بیماران سرطانی توانست بخش عمده‌ای از مشکلات درمانی نیازمندان را برطرف کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار