فتح خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران است

سمنان (پانا) - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران است و پرداختن به آن پرداختن به هویت ملی و امنیت ملی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۸۲۲۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فتح خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران است

سرهنگ محمد حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران است و پرداختن به آن پرداختن به هویت ملی و امنیت ملی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: خرمشهر نماد مقاومت و پیروزی بزرگ سال‌های دفاع مقدس است و برگ زرینی در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس به شمار می‌رود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان تصریح کرد: کسب همه پیروزی‌ها در دفاع مقدس حاصل مجاهدت‌های رزمنده‌هایی بود که به جز سلاح نظامی به سلاح معنوی نیز خود را تجهیز کرده بودند و قدرت اصلی رزمندگان ایمان، ایثار، معنویت و تبعیت از ولایت فقیه بود.

سرهنگ محمد حسن سلامی اظهار داشت: گلباران مزار شهدا و یادمان شهدای گمنام، حضور سازمان یافته در نماز جمعه، سرکشی کارکنان دستگاه‌های اجزایی از جانبازان و ایثارگران و خانواده های معزز شهدا، بخشی از این برنامه‌هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار